Tradicinius plačios aprėpties reklamos formatus keičia tikslinė reklama. Viena iš populiariausių ir patogiausių valdymo paslaugų yra Google AdWords.
Taikymas, ypač „Google AdWords“, ne tik pakeičia visuotinai priimtas reklamos koncepcijas. Taip pat iš dalies pašalinamas reklamuojamų interneto išteklių SEO optimizavimo trūkumas. Tai pasiekiama pritraukiant srautą per kampanijas, pritaikytas konkretaus reklamuotojo poreikiams.
Mažos įmonės ir net vienas žmogus gali sau leisti tokius įrankius nesunkiai. Dėl paprastos sąrankos ir beveik neribotų biudžetų iš apačios.
Kas yra Google AdWords?
2018 m. „Google Adwords“ buvo pervadinta į „Google Ads“. Ši platforma, viena vertus, yra pagrįsta dideliais vartotojų duomenimis, kuriuos bendrovė renka daugelį metų. Milijardai vartotojų su unikaliomis demografinėmis savybėmis ir pomėgiais yra klasifikuojami ir paskirstomi daugeliui grupių pagal statistiškai reikšmingus kriterijus.
Kita vertus, tai yra dvi didelės struktūros: Paieškos ir Vaizdinės reklamos tinklas. Jie tarnauja kaip aplinka, kurioje kiekvienas vartotojas gauna atitinkamą informaciją iš reklamuotojų apie savo produktus ir paslaugas, atsižvelgiant į jų pageidavimus ir pomėgius.
Taikant reklamą ribotam žmonių ratui, turinčiam tam tikras savybes. Reklamuotojas sumažina išteklių sąnaudas, kad pritrauktų klientus į savo verslą. O „Google Ads“ paieška ir TVS jam padeda itin tiksliai atrinkti tokius vartotojus iš bendro skaičiaus.
Reikalas iš principo
„Google AdWords“ veikimo principas yra gana paprastas. Klientas sukuria reklamą, kurioje turi būti su jo prekėmis ar paslaugomis susiję raktiniai žodžiai. Pavyzdžiui, gyvūnų parduotuvės raktiniai žodžiai gali būti „šunų maistas“, „prekės gyvūnams“, „naminių gyvūnėlių parduotuvė Maskvoje“. Norėdami pasirinkti tinkamus žodžius, galite naudoti raktinių žodžių planavimo priemonę – vieną iš „AdWords“ paslaugų. Kai potencialūs klientai ieško „Google“ informacijos apie tokias užklausas, sistema jiems parodys jūsų svetainę šalia paieškos rezultatų. O klientas gali tik spustelėti jūsų nuorodą.
„AdWords“ efektyvumas yra raktas į jūsų verslo sėkmę
AdWords yra viena iš efektyviausių reklamos priemonių. O pagrindinis jos pranašumas, palyginti su kitomis reklamos rūšimis, yra tikslus pataikymas į auditoriją arba kitu būdu nukreipimas.
- Jei žmogus ko nors ieško Google, tai reiškia, kad paieškos tema jau nustatyta. Taigi, klientas gauna tik tuos klientus, kurie yra potencialiai pasirengę naudotis jo paslaugomis. Todėl atsakas bus didesnis. Tuo pačiu metu jūsų svetainė bus rodoma pagal visas susijusias užklausas.
- Lankstumas yra dar vienas Google AdWords pliusas. Sistemos vartotojas turi galimybę bet kada redaguoti ar keisti skelbimą. Taip pat sumaniai valdyti reklamos biudžetą ir „pataikyti tiksliai į tikslą“ rodant reklamas tam tikru paros metu. Arba tik tam tikro regiono gyventojams. Tai, viena vertus, sumažina reklamos išlaidas. Ir, kita vertus, galite padaryti auditorijos aprėptį dar tikslesnę.
- Ir galiausiai, „AdWords“ yra pagrįstos reklamos biudžeto išlaidos. Sistemos vartotojas moka ne už skelbimo įdėjimą, o už kiekvieną paspaudimą – tai yra. Ne potencialiems klientams, o tikriems klientams, kurie domisi svetaine ir apsilankė jos puslapyje.
AdWords reklamos kaina
„AdWords“ leidžia planuoti reklamos biudžetą naudojant skirtingas strategijas. Strategijos pasirinkimas priklauso tiek nuo kliento finansinių galimybių, tiek nuo kampanijos tikslų, kurie gali būti skirtingi. Dažniausiai tai yra prekės ženklo žinomumo padidėjimas, svetainės lankytojų skaičiaus padidėjimas arba pardavimo skatinimas.
Mokėkite už paspaudimą
Tokiu atveju reklamuotojas moka už kiekvieną paspaudimą. Šis modelis tinka tiems, kurie nori padidinti srautą. Vartotojas pats nustato maksimalų mokestį už paspaudimą. Minimali siūloma kaina, užtikrinanti, kad skelbimas bus rodomas norimoje pozicijoje. Ir tam tikru formatu yra tikroji „AdWords“ paspaudimo kaina. Ir jis visada yra mažesnis už maksimumą.
Mokėjimas už skelbimo parodymų skaičių
Šiame modelyje buvo sumokėta tūkstantis skelbimų parodymų. Šis atsiskaitymo būdas – tinka reklamuotojams, besidomintiems prekės ženklo reklama. Jis pasiekiamas tik Vaizdinės reklamos tinklo kampanijose.
Konvertavimo mokestis
Metodas – pažengusiems AdWords vartotojams, kurie domisi konversija. Tam tikri klientų veiksmai – pirkimai ar registracija svetainėje. Klientas vis tiek moka už paspaudimą. Tačiau naudojant šią strategiją „AdWords“ automatiškai koreguoja kainos pasiūlymus, kad padidintų konversijų skaičių. Dėl racionalesnio lėšų panaudojimo. Galite naudoti kainos už konversiją optimizavimo funkciją – ji padidina kainos pasiūlymą tiems paspaudimams, kurie greičiausiai paskatins tam tikrą veiksmą svetainėje.