Kaip naudotis „Facebook Analytics“

·

·

()

Verslui Facebook nėra skirtas tik užmegzti ir palaikyti socialinius ryšius. Tinkamai išnaudojus šią itin populiarią platformą, ji tampa svarbiu rinkodaros įrankiu. Ji leidžia verslui pasiekti tikslinę auditoriją ir gauti vertingų įžvalgų apie klientų elgesį, pageidavimus bei idėjas, kaip įtraukti potencialius klientus, suteikiant jiems vertę.

Šie rezultatai priklauso nuo duomenų, kuriuos galite paversti veiksmais pagrįstomis iniciatyvomis, kurios skatina verslo augimą.

Kas yra „Facebook Analytics“?

„Facebook“ platforma suteikia įvairių duomenų jūsų verslo puslapiui, kurie gali padėti nustatyti naudingus modelius, kuriuos galima pritaikyti įžvalgoms ir veiksmams, įgyvendinant bendrą socialinės žiniasklaidos rinkodaros strategiją. Pagrindinis būdas tai padaryti yra naudojant „Facebook Page Insights“, kuris leidžia vartotojams vertinti „Facebook“ puslapių ir rinkodaros pastangų įsitraukimą ir efektyvumą.

Originali „Facebook Analytics“ versija buvo nutraukta 2021 metais. Dabar, kai „Meta“ valdo „Facebook“, „Instagram“ ir „WhatsApp“, šis technologijų milžinas pristatė naujus analizės įrankius, kurie padeda sekti sėkmę ir atrasti svarbias socialines įžvalgas.

Kas pakeitė tradicinį „Facebook Analytics“?

Tradicinį „Facebook Analytics“ įrankį pakeičia nauji analizės įrankiai, sukurti tam, kad sujungtų verslo įrankius į vieną centralizuotą duomenimis pagrįstą sistemą.

Šios iniciatyvos dalis – „Instagram“ profilių ir „Facebook“ puslapių įžvalgų skiltys, kurios vis dar prieinamos. „Meta Business Suite“ – tai įrankis, leidžiantis analizuoti ir valdyti jūsų „Facebook“ ir „Instagram“ verslo paskyras iš vienos centrinės valdymo panelės. Čia galite rasti išsamias įžvalgas apie savo auditoriją, turinį ir naujas tendencijas ar modelius.

Kam naudojamas „Facebook Analytics“?

Pagrindinė naujų „Facebook Analytics“ įrankių funkcija yra rinkti informaciją apie jūsų veiklą socialiniuose tinkluose.

Šie įrankiai leidžia analizuoti viską – nuo mokamos reklamos iki organinio turinio, kryžminių kanalų kampanijų ir dar daugiau. „Facebook Analytics“ padeda atskleisti vertingas įžvalgas, kurios padės jums maksimaliai išnaudoti jūsų socialinės žiniasklaidos strategiją ir pasiekti geriausią įmanomą investicijų grąžą (ROI). Be to, šie įrankiai suteikia galimybę lengviau suprasti savo auditoriją, stebėti kampanijų efektyvumą ir greitai prisitaikyti prie besikeičiančių tendencijų.

Norint pasiekti sėkmę, labai svarbu sekti tinkamą „Facebook“ metriką

Nors tradicinis „Facebook Analytics“ jau yra praeitis, vis tiek yra daugybė būdų, kaip galite pasinaudoti duomenimis grindžiamus įrankius ir gauti naudingų įžvalgų iš platformos. Štai pagrindinės platformos, kurias reikėtų naudoti, norint maksimaliai išnaudoti savo „Facebook“ rinkodaros veiklą.

  • „Facebook“ puslapio įžvalgos: Tai leidžia jums matuoti pagrindinius kampanijos rodiklius, įskaitant įsitraukimą, pasiekimą, parodymus, puslapio peržiūras, geriausius skelbimo laikus ir mėgstamiausius skelbimų tipus.
  • „Facebook“ auditorijos įžvalgos: Išnaudodami platformos įmontuotas auditorijos įžvalgas, galite rinkti pagrindinius demografinius duomenis, kurie padės jums padaryti savo žinučių asmeniškesnes, taikstresnes ir įtraukiančias konkrečioms jūsų fanų bazės segmentams, įskaitant amžių, lytį ir geografinę padėtį.
  • „Facebook“ vaizdo analizė: Vaizdinis turinys yra vienas įtraukiausių turinio formų šiuolaikinėje socialinės žiniasklaidos eroje, ypač atsižvelgiant į tai, kad „TikTok“ dabar turi tarpamžišką patrauklumą. Norėdami stebėti jūsų dinamiškiausio vaizdinio turinio nuolatinį poveikį, galite naudoti „Facebook“ vaizdo analizę, remdamiesi tokiais rodikliais kaip vaizdo įsitraukimas, auditorijos išlaikymas, vaizdo peržiūros ir vaizdo pasiekimas.
  • „Facebook“ skelbimų analizė: Mokama reklama yra svarbi bet kurios tvirtos „Facebook“ rinkodaros strategijos dalis. Norėdami gauti reikalingą įžvalgą, kuri padėtų optimizuoti jūsų remiamą „Facebook“ turinį, galite pasinaudoti skelbimų analizės įžvalgomis, įskaitant paspaudimų santykį (CTR), paspaudimų kainą (CPC) ir tūkstančio parodymų kainą (CPM).
  • „Facebook“ grupės įžvalgos: Norėdami gauti panoraminį vaizdą apie jūsų auditorijos augimą ir suprasti, kaip žmonės noriai sąveikauja su jūsų prekės ženklu platformoje, apžiūrėkite grupės įžvalgas, tokius kaip pagrindiniai prisidėtojai (jūsų lojalūs ir aktyvūs klientai) ir nauji nariai (patikimas rodiklis, kiek žmonių kas mėnesį prisijungia prie jūsų prekės ženklo susijusių grupių).

Alternatyvos

Be vietinių „Meta“ analizės įrankių, čia yra keletas kitų platformų, kurias turėtumėte apsvarstyti, kad gautumėte prieigą prie visos informacijos:

  • Sotrenderis
  • Nemetrinė
  • Emplifi
  • Rakto skylutė
  • SocialPilot
  • Mažai
  • Varžovas IQ
  • Prekės ženklo laikrodis
  • Ikonoskvadratas
  • Socialinsider
  • AgoraPulse
  • Buferis
  • SproutSocial

Neigiami duomenys gali atskleisti paslėptas įžvalgas

Nors tai gali neatrodyti ideali situacija, neigiamos reakcijos, apie kurias praneša „Facebook Analytics“, gali būti labai svarbios – galbūt net svarbesnės nei teigiamos. Vartotojų veiksmai, tokie kaip „Nepatinka“ paspaudimas, įrašų slepimas ar pranešimas apie juos kaip šlamštas, yra reakcijos, kurias verta rimtai vertinti.

Jeigu šie skaičiai toliau auga, turėtumėte analizuoti duomenis, rodančius, kaip, kada ir kuriose vietose vyksta neigiamos reakcijos, kad galėtumėte suprasti, kodėl taip įvyksta. Nežinodami šių priežasčių, jūs negalėsite jų kontroliuoti.

Kai kuriais atvejais svarbu stebėti neigiamus duomenis tam, kad užtikrintumėte, jog vartotojai vis dar mato jūsų įrašus. Nusileidimas gali būti ne jūsų kaltė, o galbūt dėl „Facebook“ įgyvendinamo naujo algoritmo netikėto poveikio.

Apibendrinimas

Tam tikros skaitmeninės rinkodaros rūšys gali naudoti „Facebook“ kaip svarbų kanalą siekiant pasiekti norimą auditoriją. Tačiau šios rinkodaros efektyvumas didėja verslams, kurie išnaudoja gausias analitikos galimybes, tokias kaip „Facebook Insights“ įrankis ir jo alternatyvos.

DMI lankstus ir pramonėje pripažintas socialinės žiniasklaidos rinkodaros kursas padės jums išsiskirti ir išmokti, kaip pasinaudoti socialinės žiniasklaidos analitika, siekiant sustiprinti savo prekės ženklo įvaizdį. Užsiregistruokite šiandien, kad sužinotumėte, kaip naudoti „Facebook Insights“, kad didintumėte įsitraukimą ir konversijas.

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating / 5. Vote count:

No votes so far! Be the first to rate this post.

We are sorry that this post was not useful for you!

Let us improve this post!

Tell us how we can improve this post?