Socialinė media – statistika ir faktai

·

·

()

Socialinės žiniasklaidos (dar vadinama socialinė media) populiarumas ir pasiekiamumas plečiasi kartu su pasauline skaitmenine populiacija. Internetinės platformos, leidžiančios vartotojams pasiekti platų informacijos spektrą, yra kasdienio gyvenimo dalis ir nuolat keičia žmonių tarpusavio bendravimą visame pasaulyje. Pirmaisiais savo gyvenimo metais socialinės žiniasklaidos svetainės dažniausiai buvo laikomos jaunesnio amžiaus gyventojų internetinėmis bendruomenėmis, tačiau įvairaus amžiaus žmonės nuolat naudoja tokias platformas verslo, bendravimo, pažinčių, politikos ir kasdieninio bendravimo reikalams.

Ką žmonės veikia socialiniuose tinkluose?

2022 m. beveik pusė visų socialinės žiniasklaidos vartotojų teigė, kad jie naudojasi ryšiui su šeima ir draugais palaikyti. Kitos populiarios naudojimosi socialiniais tinklais priežastys buvo laisvo laiko užpildymas, įkvėpimo ieškojimas ir naujienų skaitymas. Socialinė media yra populiarus naujienų šaltinis daugelyje šalių – daugiau nei 70 procentų suaugusiųjų Nigerijoje, Tailande, Malaizijoje ir Pietų Afrikoje teigė, kad naudojosi Socialinė media naujienoms pasiekti. Laiko, kurį žmonės praleidžia socialiniuose tinkluose, skaičius per pastarąjį dešimtmetį nuolat didėjo. 2023 metais žmonės socialiniuose tinkluose praleisdavo vidutiniškai 151 minutę per dieną.

Duomenų šaltinis: www.statista.com

Ar Facebook vis dar yra populiariausia socialinės žiniasklaidos platforma?

Prieš pat 2021 m. pabaigą „Facebook Ltd“ pervadino į „Meta Platforms Inc“, siekdama naujos verslo krypties, vadinamos metaverse. „Facebook“, „Instagram“, „Messenger“ ir „WhatsApp“ sudaro tai, ką „Meta“ vadina savo programų šeima. Apskritai, 2022 m. bendrovė uždirbo daugiau nei 116 milijardų JAV dolerių. Pagal vartotojų skaičių „Facebook“ ilgą laiką buvo sėkmingiausias iš visų socialinių tinklų. Pirmąjį 2023 m. ketvirtį „Facebook“ turėjo beveik tris milijardus aktyvių vartotojų per mėnesį ir jau daugiau nei dešimtmetį augo visame pasaulyje.

Duomenų šaltinis: www.statista.com

Kas naudoja TikTok?

2017 m. pradėtas naudoti „TikTok“ įsitvirtino kaip pagrindinis pagrindinės socialinės žiniasklaidos žaidėjas. 2023 m. pradžioje „TikTok“ turėjo daugiau nei milijardą aktyvių vartotojų per mėnesį. Daugiausia dėmesio skiriant šokių ir lūpų sinchronizavimo vaizdo įrašams įrašyti, „TikTok“ patinka jaunesniems vartotojams. Ją labiausiai mėgsta moterys nuo 18 iki 24 metų, kurios sudaro penktadalį visų vartotojų. Tos pačios amžiaus grupės naudotojai vyrai yra antras pagal dydį programos demografinis rodiklis.

2023 m. kovo mėn. italų komikas, žiniatinklio vaizdo įrašų prodiuseris ir influenceris Khabane’as „Khaby“ Lame’as yra labiausiai stebimas „TikTok“ turinio kūrėjas, platformoje turintis daugiau nei 155 mln. Antroje vietoje yra šokėjas Charli D’Amelio, turintis 150 milijonų sekėjų.

Socialinė media kaip rinkodaros įrankis

Jungtinės Valstijos yra pirmaujanti pasaulinė reklamos socialinėje medijoje rinka, kurios bendros išlaidos 2023 m. siekė 72,3 mlrd. JAV dolerių, o Kinija ir Jungtinė Karalystė atitinkamai su 71 mlrd. ir devyniais milijardais JAV dolerių. 2023 m. sausio mėn. „Facebook“ buvo dažniausiai rinkodaros specialistų naudojama platforma, o 89 procentai pasaulio rinkodaros specialistų nurodė, kad naudojasi „Facebook“. Vėliau sekė „Instagram“ ir „LinkedIn“, o ketvirtadalis rinkodaros specialistų naudojo „TikTok“ reklamai.

Duomenų šaltinis: www.statista.com

Be to, 86 procentai pramonės specialistų teigė, kad socialinių tinklų, kaip rinkodaros priemonės, naudojimo pagrindinis privalumas buvo didesnis parodymas, o 76 procentai teigė, kad didesnis srautas buvo didžiausias pranašumas. Be to, 64 procentai rinkodaros specialistų nustatė, kad socialinė žiniasklaida padėjo jiems pritraukti potencialių klientų, o 61 procentas pranešė, kad tai pagerino pardavimo rodiklius. Socialinė žiniasklaida taip pat yra labai svarbi lojalumui prekės ženklui, nes 57 procentai rinkodaros specialistų pažymėjo, kad tai padėjo jiems sukurti atsidavusias prekių ženklų bendruomenes.

Be to, socialinė žiniasklaida pasirodė esąs esminis klientų aptarnavimo įrankis. Apie 71 procentas vartotojų, kurie turėjo teigiamos patirties su prekės ženklu socialiniuose tinkluose, greičiausiai rekomenduos prekės ženklą kitiems. Prekės ženklai vis dažniau naudoja socialinę žiniasklaidą siekdami bendrauti su savo auditorija, atsakyti į klientų užklausas ir valdyti savo internetinę reputaciją.

Ko vartotojai tikisi iš Instagram?

Metos įvaizdžiu paremtas Instagramas dažnai siejamas su estetiškai patrauklių įvaizdžių kūrimu, influenceriais ir žvilgsniu į įžymybių gyvenimo būdą. Tačiau platformos vartotojai dabar tikisi įvairesnio turinio. 2023 m. pradžioje daugiau nei 50 procentų „Instagram“ vartotojų teigė, kad jiems patiko matyti juokingus „Instagram“ įrašus, o 46 procentai teigė, kad kūrybiškas turinys yra jų pageidaujamas turinio tipas. 2021 m. gruodį „Instagram“ pasiekė svarbų etapą, per mėnesį pritraukdama maždaug du milijardus aktyvių vartotojų, ir nors platformos auditorijos augimas neabejotinai išaugo, jis vis dar neprilygsta savo pirmtakui „Facebook“.

Duomenų šaltinis: www.statista.com

Vaizdo įrašų turinys

Vaizdo įrašų turinys tapo ypač įtakingas socialinės žiniasklaidos rinkodarai, o tokios platformos kaip „YouTube“ ir „TikTok“ skatina didelius įsitraukimo rodiklius. 2023 m. daugiau nei 54 procentai rinkodaros specialistų reguliariai naudojo vaizdo įrašų turinį, nurodydami jį kaip efektyviausią turinio rūšį siekiant pasiekti auditoriją. Tiesioginių vaizdo įrašų, istorijų ir trumpų vaizdo įrašų populiarumas labai išaugo, o „Instagram Stories“ ir „TikTok“ vaizdo įrašai pirmauja.

Demografija ir pasiekemumas

Kalbant apie demografinį pasiekiamumą, tokios platformos kaip „Instagram“ ir „TikTok“ yra ypač populiarios tarp jaunesnės auditorijos. Daugiau nei 60 procentų „TikTok“ vartotojų yra nuo 10 iki 29 metų amžiaus. Kita vertus, „LinkedIn“ išlieka pagrindine B2B rinkodaros platforma, o 80 procentų B2B klientų ateina iš „LinkedIn“, o tai pabrėžia jos svarbą profesionalių tinklų srityje.

Apskritai, socialinės žiniasklaidos dinamiškas pobūdis ir plačios apimties galimybės ir toliau daro ją nepakeičiamu šiuolaikinių rinkodaros strategijų įrankiu, teikiančiu daug pranašumų, susijusių su geresniu matomumu ir įtraukimu į geresnius santykius su klientais ir potencialių klientų generavimą.

Socialinės žiniasklaidos prenumeratos

Charakteristika Kaina per mėnesį Prieinamumas Funkcijos
Reddit Premium $5.99 Visame pasaulyje Naršymas be skelbimų. pasirinktiniai avatarai ir programų piktogramos. 700 Reddit monetų per mėnesį. išskirtiniai apdovanojimai, narių poilsio kambarys
Snapchat+ $3.99 Visame pasaulyje Galimybė prisegti geriausią draugą, pirmenybė atsakymuose į „Snap Star“, galimybė matyti „bendrą kelionės kryptį, kur draugai neseniai persikėlė“, istorijos peržiūros funkcija, tinkintos programų piktogramos, fono paveikslėliai ir pranešimų garsai, „Snapchat+“ ženklelis.
Twitter Blue $8 (web) $11 (iOS, Android) Visame pasaulyje Mėlynas patvirtinimo ženklas. redaguoti tviterio funkciją. mažiau skelbimų, NFT profilio nuotraukos. prioritetinis reitingavimas pokalbiuose, ilgesni vaizdo įrašų įkėlimai. galimybė rašyti 4 simbolių tviterius. pasirinktinių programų piktogramos
Meta Verified* $11.99 (web) $14.99 (iOS, Android) Australija, Naujoji Zelandija, JAV, Jungtinė Karalystė, Kanada, Indija Mėlynas patvirtinimo ženklelis, išskirtiniai lipdukai ant istorijų ir ritinių, aktyvi paskyros apsauga, tiesioginis paskyros palaikymas
Pasirinktų socialinės žiniasklaidos prenumeratos paslaugų visame pasaulyje palyginimas 2023 m. liepos mėn; Duomenų šaltinis: www.statista.com

Naudojimasis socialine žiniasklaida vis dar dažniausiai yra nemokamas, tačiau technologijų įmonės siekia, kad vartotojai taptų mokančiais abonentais. Kad sumažintų jų priklausomybę nuo reklamos pelno. Už 11,99 USD ir 14,99 USD kainą „Meta Verified“ prenumeratoriai gauna mėlyną patvirtinimo ženklelį, papildomą paskyros apsaugą ir tiesioginį paskyros palaikymą. „Twitter Blue“ prenumeratoriai taip pat gauna patvirtinimo ženklą, taip pat galimybę redaguoti tviterius ir naudoti NFT kaip profilio nuotraukas. 2023 m. balandžio mėn. buvo apie 640 tūkstančių „Twitter Blue“ abonentų. „Snapchat“ ir „Reddit“ taip pat siūlo aukščiausios kokybės savo socialinių platformų versijas, tačiau už daug mažesnę kainą nei „Meta“ ir „Twitter“.

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating / 5. Vote count:

No votes so far! Be the first to rate this post.

We are sorry that this post was not useful for you!

Let us improve this post!

Tell us how we can improve this post?