Naujausi „Google I/O“ pranešimai paskatino socialinę žiniasklaidą tapti dar didesne žiniatinklio dėmesio dalimi. Tokios platformos kaip „TikTok“, „Instagram“, „Facebook“ ir „YouTube“ yra pasirengusios tapti galingais rinkodaros etapais, kad jūsų prekės ženklas galėtų bendrauti su auditorija.
Šie pagrindiniai paieškos pokyčiai reiškia, kad rinkodaros specialistams ir mažoms įmonėms dabar labai svarbu suprasti dabartines socialinės žiniasklaidos tendencijas ir besikeičiančią vartotojų elgseną šiose platformose. Mūsų kruopščiai sudarytas 2024 m. socialinės žiniasklaidos statistikos sąrašas suteikia gyvybiškai svarbią dabartinės socialinės žiniasklaidos aplinkos vaizdą.
Pagrindinė socialinės žiniasklaidos statistika
Apskaičiuota, kad 2023 m. socialine žiniasklaida visame pasaulyje naudojasi 4,9 mlrd
Socialinių tinklų vartotojų skaičius visame pasaulyje išaugo iki rekordinio 4,9 milijardo žmonių visame pasaulyje. Be to, tikimasi, kad iki 2027 m. šis skaičius išaugs iki maždaug 5,85 mlrd. vartotojų.
Tai taip pat nėra vartotojai, susieti su viena platforma: eilinis vartotojas dabar kiekvieną mėnesį paskirsto savo skaitmeninį pėdsaką šešiose–septyniose platformose – tai pabrėžia kelių platformų požiūrio į socialinės žiniasklaidos rinkodarą poreikį.
Socialinių tinklų programėlių rinka 2022 metais buvo įvertinta 49,09 mlrd
Tačiau nesitikima, kad šis skaičius išliks nepakitęs, nes prognozuojama, kad 2023–2030 m. bendras metinis augimo tempas (CAGR) sieks 26,2 %. Varomoji jėga? Pasaulyje vis labiau populiarėja 5G technologija. Socialinės žiniasklaidos platformos turės nuolat tobulėti, kad atitiktų šio didžiulio augimo tempo poreikius, o tai reiškia, kad rinkodaros specialistai turės prisitaikyti ir tobulinti savo strategijas, kad neatsiliktų.
Labiausiai naudojama socialinės žiniasklaidos platforma pasaulyje yra „Facebook“, joje kas mėnesį aktyvių vartotojų visame pasaulyje yra 2,9 mlrd
„Facebook“ viešpatavimas tęsiasi iki 2023 m., tačiau jis nėra vienas. „YouTube“ ant kulnų eina ant kulnų, kas mėnesį sulaukia 2,5 milijardo aktyvių vartotojų.
Šie stulbinantys skaičiai taip pat nėra tik statistika. Jie pabrėžia didelę socialinės žiniasklaidos platformų įtaką ir potencialą. Išsinešti rinkodaros specialistams? Norint išnaudoti didėjančią socialinių tinklų galią, rinkodaros strategijos turės veiksmingai panaudoti šias platformas, kad būtų galima įtraukti auditoriją. Norint užfiksuoti šį srautą, labai svarbu efektyviai naudoti socialinės žiniasklaidos valdymo įrankius.
„Facebook“ yra labiausiai lankoma socialinės žiniasklaidos svetainė Amerikoje
Skaičiai tai patvirtina: „Facebook“ apsilanko 53 % visų Jungtinėse Amerikos Valstijų socialinės žiniasklaidos svetainėse. Tai viršenybė, kuri iki šiol neginčijama. Kitos platformos, nepaisant jų individualių privalumų ir populiarumo, ir toliau atsiduria „Facebook“ šešėlyje staliniuose, mobiliuosiuose ir planšetiniuose įrenginiuose. Tai reiškia, kad „Facebook“ tebėra būtinas rinkodaros specialistams, siekiantiems pritraukti ir sudominti amerikiečių auditoriją.
JAV žmonės turi vidutiniškai 7,1 socialinės žiniasklaidos paskyros
Prisimenate, kaip socialinės žiniasklaidos naudotojai registruojasi šešiose ar septyniose socialinės žiniasklaidos platformose per mėnesį? Pasirodo, pasauliniu mastu vidutinis asmuo gali pasigirti 8,4 socialinės žiniasklaidos paskyros. Amerikiečiai nedaug atsilieka su 7,1 paskyros – tarp didžiausio 11,5 sąskaitos Indijoje ir kuklesnės 3,8 Japonijos sąskaitos. Ši statistika iliustruoja platų ir sudėtingą kelių platformų kraštovaizdį, su kuriuo susiduria socialinės žiniasklaidos rinkodaros specialistai.
Socialinių tinklų naudojimo statistika
Vidutinis žmogus socialiniuose tinkluose kasdien praleidžia apie 145 minutes
Laikas yra brangi prekė. Taigi svarbu, kad vidutinis žmogus visame pasaulyje didelę savo dienos dalį – apie 145 minutes – praleidžia socialinėje žiniasklaidoje. Įdomu tai, kad amerikiečiai nukrenta šiek tiek žemiau šio vidurkio – kasdien dirba 2 valandas ir 7 minutes.
Žvelgiant į tai perspektyvoje, jei vidutinis žmogus išlaikė tokį naudojimą per vidutinę 73 metų gyvenimo trukmę, galutinis rezultatas yra stulbinantis 5,7 metų, praleistų socialinės žiniasklaidos platformose. Rinkodaros specialistams šie skaičiai pabrėžia veiksmingos socialinės žiniasklaidos strategijos pasiekiamumą ir potencialą.
Labiausiai įtraukiantis turinys socialinėje žiniasklaidoje yra trumpos formos vaizdo įrašai
Tiek trumpumas, tiek autentiškumas laimi socialinėje žiniasklaidoje, o trumpos formos vaizdo įrašai (paprastai trumpesni nei minutė) patraukia 66 % vartotojų dėmesį. Labai bendrinami, šie nedidelio dydžio vaizdo įrašai yra 2,5 karto patrauklesni nei ilgesni vaizdo įrašai, o 34 % vartotojų vertina tikresnį trumpesnės formos pobūdį.
Dažniausias būdas žmonėms pasiekti socialinę žiniasklaidą yra mobilusis įrenginys
Nenuostabu, kad dauguma žmonių naudojasi socialine žiniasklaida per savo mobiliuosius įrenginius, tačiau pats skaičius gali šiek tiek pakelti antakius: 99 % naudoja planšetinį kompiuterį ar išmanųjį telefoną, kad prisijungtų prie socialinės žiniasklaidos, o 78 % tai daro tik iš savo telefonai. 1,32 proc. stalinių kompiuterių socialinės žiniasklaidos vartotojų nusileidžia mobiliuosius telefonus mėgstantiems kolegoms. Taigi aišku: į mobilųjį telefoną orientuotos socialinės žiniasklaidos strategijos yra labai svarbios. Įsitikinkite, kad kurdami svetainę savo verslui naudojate svetainių kūrimo priemonę, kuri gali refleksiškai optimizuoti svetainę tiek staliniams kompiuteriams, tiek mobiliesiems.
Šalis, kurioje žmonės vidutiniškai praleidžia daugiausia valandų socialiniuose tinkluose, yra Nigerija
Nigerija užima pirmąją vietą pasaulinėse socialinės žiniasklaidos naudojimo topuose, o jos piliečiai socialiniuose tinkluose vidutiniškai praleidžia daugiau nei keturias valandas per dieną, o tai gerokai viršija pasaulinį 2 valandų ir 27 minučių vidurkį. Kitose besivystančiose rinkose su jaunatviška demografija, pavyzdžiui, Filipinuose ir Indijoje, taip pat yra didelis įsitraukimo lygis, o tai pabrėžia demografinių ir regioninių sumetimų svarbą planuojant socialinės žiniasklaidos kampanijas.
Socialinės žiniasklaidos platformų statistika
52 % interneto vartotojų „YouTube“ naudojasi bent kartą per mėnesį
„YouTube“ skaičiai atspindi platų jos pasiekiamumą – 52 % interneto vartotojų prie vaizdo įrašų bendrinimo milžino prisijungia bent kartą per mėnesį. 2023 m. platforma gali pasigirti 2,68 milijardo aktyvių vartotojų ir 80 milijonų „YouTube Premium“ prenumeratorių. Jis taip pat įsitvirtino kaip antras pagal dydį paieškos variklis pasaulyje, šalia savo pagrindinės „Google“.
84% žmonių nuo 18 iki 29 metų naudojasi bent viena socialinės žiniasklaidos svetaine
Socialinės žiniasklaidos naudojimas paprastai buvo nukreiptas jaunesnio amžiaus žmonių link: 84% 18–29 metų amžiaus žmonių ir 81% 30–49 metų amžiaus žmonių aktyviai naudojasi bent viena socialinės žiniasklaidos svetaine. Tačiau ši aktyvaus vartojimo tendencija tęsiasi ir senesnėse demografinėse grupėse: 73 % yra nuo 50 iki 64 metų ir šiek tiek stebina 45 % tarp 65 metų ir vyresnių žmonių.
Išsinešti? Ši socialinės žiniasklaidos raida, siekiant geriau atspindėti platesnės visuomenės demografinius rodiklius, pabrėžia pagal amžių diferencijuotų strategijų svarbą planuojant socialinės žiniasklaidos kampanijas.
Reklamos socialiniuose tinkluose statistika
2022 m. vidutinis skelbimų PR socialiniuose tinkluose buvo 1,21 %
2022 m. duomenys rodo, kad vidutinis paspaudimų rodiklis (PR) visose socialinės žiniasklaidos platformose buvo 1,21 %, ty šiek tiek sumažėjo nuo ankstesnių metų PR – 1,3 %. Nepaisant šio nedidelio nuosmukio, skaičiai rodo, kad nuolat reikia kurti patrauklias socialinės žiniasklaidos reklamos kampanijas, kad būtų padidintas įtraukimas ir konversija.
77% įmonių naudojasi socialiniais tinklais, kad pasiektų klientus
Įmonės dažnai yra vienos iš pirmųjų, kurios pasinaudoja naujų technologijų galia, todėl logiška, kad vis labiau skaitmeniniame versle 77 % mažų įmonių naudojasi socialine žiniasklaida, kad galėtų susisiekti su savo klientais. Be prekės ženklo žinomumo didinimo (44 %), nemaža dalis mažų įmonių – 41 % – taip pat priklauso nuo socialinės žiniasklaidos kaip pajamų variklis.
90% vartotojų socialiniuose tinkluose stebi bent vieną prekės ženklą
Socialinės žiniasklaidos pasiekiamumas šiais laikais yra visur, kaip rodo 90 % socialinės žiniasklaidos vartotojų, kurie seka bent vieną prekės ženklą.[9] Tai galinga iliustracija apie vartotojų elgsenos pokytį link labiau tiesioginių ir labiau įsitraukusių santykių su prekių ženklais – ir aiškus ženklas, koks svarbus prekės ženklų buvimas socialinėje žiniasklaidoje, siekiant sukurti ir išlaikyti prekės ženklo lojalumą.
76% socialinės žiniasklaidos vartotojų yra įsigiję ką nors, ką matė socialinėje žiniasklaidoje
Nors pirkimo būdas skiriasi – 11 % perka iš karto, 44 % atideda pirkinius internetu vėlesniam laikui ir 21 % pasirenka pirkti parduotuvėje – 76 % vartotojų, įsigijusių produktą pagal prekės ženklo įrašą socialinėje žiniasklaidoje, atspindi, kaip socialinė žiniasklaida. pakeitė mažmeninės prekybos veidą.
Influencerių statistika
Pusė Millennials pasitiki influencerių produktų rekomendacijomis
Pasitikėjimo posūkis, vertas dėmesio geriausiu laiku, 50 proc. tūkstantmečio žmonių pasitiki socialinės žiniasklaidos influencerių produktų rekomendacijomis ir pranoksta jų pasitikėjimą savo mėgstamomis įžymybėmis (38 proc.). Pagrindinis šio pasitikėjimo variklis? Autentiškumas: Įspūdingi 88 % tūkstantmečio žmonių teigia, kad vertina jų sekamų influencerių autentiškumą – nustato aiškią sistemą, pagrįstą reliatyvumu ir nuoširdumu, kurią rinkodaros specialistai turėtų sekti.
2021 m. 3,8 milijono įrašų „Instagram“ turėjo grotažymę „reklama“.
2021 m. „Instagram“ pastebėjo įspūdingą skelbimų turinio padidėjimą – 3,8 mln. įrašų visame pasaulyje priklijavo #ad grotažymę – tai reikšmingas 27 % padidėjimas, palyginti su 3 mln., apie kuriuos pranešė socialinės žiniasklaidos platforma praėjusiais metais, ir aiškus jos raidos ženklas. pagrindinis žaidėjas skaitmeninės reklamos pasaulyje.
Influencerių išlaidos 2022 m. pasiekė 4,14 mlrd
Influencerių rinkodara 2022 m. padarė didžiulį šuolį, nes išlaidos šioje srityje išaugo iki 4,14 mlrd. Tai įspūdingas skaičius, reiškiantis maždaug milijardu dolerių padidėjimą, palyginti su praėjusių metų skaičiais. Esant tokiai trajektorijai, influencerių rinkodaros ateitis atrodo šviesi.
Minimali vidutinė reklamuojamo „YouTube“ vaizdo įrašo kaina su 1 milijonu peržiūrų yra 2500 USD
„YouTube“ rėmimo srityje 2022 m. vaizdo įrašų, sulaukusių daugiau nei milijono peržiūrų, vidutinė minimali kaina buvo 2 500 USD. Vaizdo įrašai, kurie sulaukė nuo 500 000 iki milijono peržiūrų, buvo už kuklesnius 1 105 USD, o vidutinė didžiausia kaina buvo 16 234 USD.
Minimali vidutinė Instagram įrašo kaina su 1 milijonu sekėjų yra 1200 USD
Instagram įtakingieji, turintys daugiau nei milijoną sekėjų, pastebėjo, kad jų žvaigždės galia virsta įrašais, kurių vidutinė minimali kaina 2021 m. buvo 1200 USD. Tuo tarpu makro-influencers (sekėjų skaičius nuo 100 000 iki milijono) susitaikė su mažesnėmis vidutinėmis minimaliomis sąnaudomis 185 USD už įrašą, o vidutinė maksimali kaina gali siekti 2500 USD.
Minimali vidutinė Tik Tok įrašo kaina su 1 milijonu sekėjų yra 1 034 USD
„TikTok“ mega-influencers, kurių gerbėjų skaičius viršija milijoną sekėjų, vidutinė minimali kaina už vaizdo įrašą buvo 1034 USD. Platformoje esantys makro-influencerai, kurių sekėjų skaičius nuo 100 000 iki milijono, matė mažesnį vidutinį 151 USD už vieną įrašą su galimybe užskaityti vidutiniškai 793 USD.
2024 m. socialinių tinklų tendencijos
2023 m. balandžio mėn. sparčiausiai auganti socialinės žiniasklaidos platforma yra „BeReal“.
„BeReal“ išryškino socialinės žiniasklaidos etapą, o vartotojų susidomėjimas išaugo 313%, o tai rodo greitą naudojimo padidėjimą nuo 0,7% iki 2,8%. Štai tikroji antraštė: „BeReal“ 1 200 % padidino Z kartos naudojimą. Ar jos įsipareigojimas autentiškam, nefiltruotam turiniui nugalės prieš imitacijos ir galimo neaiškumo grėsmę, dar reikia išsiaiškinti.
81 % teigia, kad socialinė žiniasklaida didina įmonių atskaitomybę
Šiandieniniai prekių ženklai laikomi aukštesniais standartais nei draugai, šeimos nariai ir net politikai, o stulbinantis 81 % žmonių mano, kad socialinė žiniasklaida pakėlė verslo atskaitomybės kartelę. Nors naršyti šiame sudėtingesniame kraštovaizdyje verslui bus sudėtinga, tai taip pat suteikia galimybių toms įmonėms, kurios gali priimti skaidrias ir autentiškas socialines strategijas, kad paskatintų stiprius prekės ženklo ir vartotojų ryšius.
Tikimasi, kad 2023 metais socialinių tinklų reklamos rinka pasieks 207 mlrd
Paruošta, paruošta, paleidžiama: 2023 m. socialinių tinklų reklamos rinka turėtų pakilti iki stulbinančių 207,10 mlrd. USD, o įspūdingas 4,53 % metinis augimo tempas dar labiau padidins rinką iki 247,30 mlrd. USD iki 2027 m.[3] Tai šviesiai atrodanti ateitis, kuri siūlo daug neišnaudotų galimybių prekių ženklams ir rinkodaros specialistams.
Apibendrinimas
Socialinė žiniasklaida yra daugiau nei tik programos ir platformos: tai skaitmeninė aplinka, kuri aiškiai keičia rinkodaros pasaulį. Tokios platformos kaip „TikTok“, „Instagram“, „Facebook“ ir „YouTube“ yra arenos, kuriose jūsų prekės ženklas gali iš tikrųjų susisiekti, sudominti ir augti su jūsų auditorija. Naudodami mūsų 2024 m. socialinės žiniasklaidos statistiką kaip gairių žemėlapį, susipažinkite su socialinės žiniasklaidos raida ir stebėkite, kaip jūsų prekės ženklo istorija atsiskleidžia patraukliais būdais.