Pasaulinė socialinių tinklų statistika

·

·

()

„Kepios” komandos atlikta išsami analizė rodo, kad 2024 m. liepos pradžioje pasaulyje buvo 5,17 milijardo socialinių tinklų vartotojų, tai sudaro 63,7 procento visos pasaulio populiacijos.

Per pastaruosius 12 mėnesių socialinių tinklų vartotojų skaičius toliau augo, su 282 milijonais naujų vartotojų, prisijungusių prie socialinių tinklų nuo praėjusių metų tuo pačiu metu.

Tai reiškia metinį 5,8 proc. augimą, su vidutiniu 8,9 naujo vartotojo greičiu kiekvieną sekundę.

Naujausi duomenys rodo, kad beveik 95 procentai pasaulio interneto vartotojų kiekvieną mėnesį naudojasi socialiniais tinklais (daugiau sužinoti apie žmonių elgesį internete galite mūsų „Global Digital Overview“ puslapyje).

Tačiau verta atkreipti dėmesį į tai, kad socialinių tinklų vartotojų skaičiai gali neatspindėti unikalių individų. Todėl tokių klausimų kaip dublikuotos paskyros, socialinių tinklų vartotojų skaičius gali viršyti tuos skaičius, kuriuos pateikiame interneto vartotojams arba net bendram populiacijos skaičiui. Todėl mes vartojame terminą „socialinių tinklų vartotojų tapatybės“.

Kita vertus, taip pat verta paminėti, kad lyginant socialinių tinklų vartotojų skaičių su bendros populiacijos duomenimis, socialinių tinklų naudojimas gali būti nepakankamai atspindėtas, nes dauguma socialinių tinklų įmonių riboja savo platformų naudojimą tik nuo 13 metų amžiaus.

Papildomame kontekste naujausi duomenys rodo, kad „suaugusių“ socialinių tinklų vartotojų pasaulyje (t. y. tų, kuriems 18 metų ir daugiau) skaičius dabar sudaro daugiau nei 86 procentus visų šios amžiaus grupės suaugusiųjų.

Tuo tarpu GWI duomenys atskleidžia, kad įprastas socialinių tinklų vartotojas aktyviai naudojasi arba apsilanko vidutiniškai 6,7 skirtingose socialinėse platformose kiekvieną mėnesį ir vidutiniškai praleidžia 2 valandas ir 20 minučių per dieną naudodamasis socialiniais tinklais.

Daroma prielaida, kad žmonės miega tarp 7 ir 8 valandų per parą, todėl šie naujausi duomenys rodo, kad žmonės socialiniuose tinkluose praleidžia apie 14 procentų savo pabudimo laiko.

Sudėjus kartu, pasaulis socialinėms platformoms skiria daugiau nei 12 milijardų valandų kiekvieną dieną, kas prilygsta daugiau nei 1,38 milijono metų žmonijos egzistavimo.

Informacijos šaltinis: Datareportal

Pasaulyje dažniausiai naudojamos socialinės žiniasklaidos platformos

Programėlių analizė, atlikta „data.ai“, rodo, kad „YouTube“ šiuo metu turi daugiausiai aktyvių vartotojų, suteikiant šiai platformai indeksą 100 [pažymėtina, kad platforma, esanti šio reitingo viršuje, visada turės indeksą 100].

„WhatsApp“ ir „Facebook“ užima atitinkamai antrą ir trečią vietas, o šie duomenys rodo, kad „Meta“ pagrindinė pranešimų siuntimo platforma turi daugiau aktyvių vartotojų nei jos pagrindinis socialinis tinklas.

Vis dėlto „data.ai“ duomenys rodo, kad „YouTube“ auditorija yra maždaug 20 procentų didesnė nei abiejų šių „Meta“ platformų.

„Instagram“ užima ketvirtą vietą, o šios platformos aktyvių vartotojų skaičius sudaro beveik 70 procentų „YouTube“ aktyvių vartotojų bazės.

„Facebook Messenger“ yra penktoje vietoje su 50,1 indekso verte, ir tai yra vienintelė kita platforma, kurios aktyvių vartotojų skaičius sudaro daugiau nei pusę „YouTube“ aktyvių vartotojų bazės.

„TikTok“ užima šeštą vietą naujausiame reitinge, tačiau „data.ai“ duomenys rodo, kad šios platformos aktyvių vartotojų skaičius sudaro tik 44,7 procento „YouTube“ vartotojų bazės dydžio.

Tuo tarpu visose kitose platformose aktyvių vartotojų skaičius sudaro mažiau nei trečdalį „YouTube“ vartotojų skaičiaus.

Išmaniųjų telefonų, naudojančių kiekvienos platformos mobiliąją programėlę, skaičiaus indeksas nuo 2024 m. kovo 1 d. iki 2024 m. gegužės 31 d.

Socialinės platformos su didžiausiu reklamos pasiekiamumu

Reklamos duomenys, paskelbti didžiausių pasaulio platformų reklaminiuose šaltiniuose, rodo, kad „YouTube“ turi didžiausią socialinių tinklų reklamos auditoriją.

Naujausi bendrovės duomenys rodo, kad „YouTube“ reklamos kas mėnesį pasiekia 2,50 milijardo vartotojų, tai yra daugiau nei 10 procentų didesnė auditorija, nei „Meta“ praneša apie „Facebook“ (2,24 milijardo).

„Instagram“ turi trečią pagal dydį reklamos auditoriją, o mokama reklama šioje platformoje 2024 m. liepą pasiekė 1,68 milijardo vartotojų.

Tuo tarpu „Bytedance“ įrankiai rodo, kad „TikTok“ reklamos dabar kiekvieną mėnesį pasiekia 1,60 milijardo vartotojų, vyresnių nei 18 metų.

„LinkedIn“ praneša, kad jos reklama pasiekia 1,10 milijardo pasaulinių vartotojų, tačiau svarbu pabrėžti, kad šis skaičius remiasi bendru platformoje registruotų narių skaičiumi ir neatspindi kas mėnesį aktyvių vartotojų.

Metrikų derinys, iliustruojantis geriausių pasaulyje socialinės žiniasklaidos platformų naudojimą (2024 m. liepa)

Didžiausios pasaulyje socialinės žiniasklaidos platformos

Platformų pačių paskelbti duomenys rodo, kad „Facebook“ turi daugiausiai aktyvių vartotojų per mėnesį. Tačiau svarbu pažymėti, kad kai kurie skaičiai šiame reitinge atspindi aktyvius vartotojus per mėnesį, o kiti skaičiai – potencialų reklamos pasiekiamumą, kuris paprastai būna mažesnis nei bendras aktyvių vartotojų skaičius per mėnesį.

Nepaisant šių skirtumų, šie duomenys rodo, kad dabar yra šešios socialinių tinklų platformos, kiekviena turinti po vieną milijardą ar daugiau aktyvių vartotojų per mėnesį.

Paaiškinimui, trys iš šių šešių platformų priklauso „Meta“.

Be to, iš viso 15 socialinių tinklų platformų dabar praneša apie bent pusę milijardo aktyvių vartotojų.

Štai keletas statistinių duomenų:

  • Facebook turi 3,07 milijardo aktyvių vartotojų per mėnesį.
  • YouTube reklamos pasiekiamumas yra 2,50 milijardo vartotojų per mėnesį.
  • WhatsApp turi ne mažiau kaip 2 milijardus aktyvių vartotojų per mėnesį.
  • Instagram turi 2 milijardus aktyvių vartotojų per mėnesį.
  • TikTok reklamos gali pasiekti 1,60 milijardo suaugusiųjų (vyresnių nei 18 metų) kiekvieną mėnesį.
  • WeChat (įskaitant Weixin 微信) turi 1,36 milijardo aktyvių vartotojų per mėnesį.
  • Facebook Messenger reklamos pasiekia 977 milijonus vartotojų per mėnesį.
  • Telegram turi 900 milijonų aktyvių vartotojų per mėnesį.
  • Snapchat turi 800 milijonų aktyvių vartotojų per mėnesį.
  • Douyin (抖音) turi 755 milijonus aktyvių vartotojų per mėnesį.
  • Kuaishou (快手) turi 697 milijonus aktyvių vartotojų per mėnesį.
  • Weibo (新浪微博) turi 588 milijonų aktyvių vartotojų per mėnesį.
  • X (buvęs Twitter) reklamos pasiekia 586 milijonus vartotojų per mėnesį.
  • QQ (腾讯QQ) turi 553 milijonus aktyvių vartotojų per mėnesį.
  • Pinterest turi 518 milijonų aktyvių vartotojų per mėnesį.

„LinkedIn“ nepateikia duomenų apie mėnesio aktyvius vartotojus, todėl jo neįtraukiame į šį sąrašą.

Socialinių tinklų auditorijos persidengimas

Šie atskiri platformų vartotojų skaičiai pateikia įdomią istoriją apie socialinių tinklų plėtrą visame pasaulyje, tačiau – vieni savaime – jie neatskleidžia viso vaizdo.

Svarbiausia, kad pasaulio susijungusi populiacija kas mėnesį naudojasi įvairiomis socialinėmis platformomis, todėl vartotojų bazės ir reklamos auditorijos tarp šių platformų labai persidengia.

Žemiau pateikta diagrama rodo šių persidengimų mastą, o nauji „GWI“ duomenys pateikia vertingų įžvalgų visiems, kurie nori kurti socialinių tinklų „mišinį“ arba skaitmeninės rinkodaros planą.

Socialinių tinklų platformos auditorija sutampa (2024 m. liepa)

Pagrindinė šių vertingų duomenų išvada yra ta, kad rinkodaros specialistams nebūtina būti visose platformose vienu metu, kad pasiektų daugumą savo auditorijos.

Iš tiesų, jei pagrindinis tikslas yra pasiekiamumas, galite sutelkti dėmesį tik į vieną ar dvi didesnes platformas, būdami tikri, kad jau turite galimybę pasiekti didžiąją dalį socialinių tinklų vartotojų.

Priežastys, kodėl žmonės naudoja socialinius tinklus

Pasiekiamumas, žinoma, nėra vienintelis dalykas, kurį reikia apsvarstyti kuriant rinkodaros planą, tačiau šie duomenys leidžia mums kitaip pažvelgti į socialinių tinklų platformų pasirinkimo strategiją.

Pavyzdžiui, skirtingi žmonės naudoja skirtingas platformas skirtingiems poreikiams patenkinti, todėl rinkodaros specialistams verta ištirti šiuos poreikius, kad nustatytų, kurios platformos geriausiai atitinka konkrečius kampanijų ir veiklos tikslus.

Žemiau pateikta diagrama suteikia vertingų įžvalgų apie tai, kodėl žmonės šiandien naudojasi socialiniais tinklais, tačiau reikia prisiminti, kad šios motyvacijos skiriasi priklausomai nuo šalies ir platformos. Todėl svarbu įsigilinti į mūsų vietinės rinkos duomenis.

Pagrindinės priežastys, kodėl 16 metų ir vyresni socialinės žiniasklaidos vartotojai naudojasi socialinės žiniasklaidos platformomis (2024 m. liepa)

„GWI“ duomenys taip pat leidžia mums analizuoti šias motyvacijas pagal amžiaus grupes.

Atkreipkite dėmesį, kad ypač sunku gauti reprezentatyvią interneto vartotojų, vyresnių nei 65 metų, imtį už turtingesnių šalių ribų, todėl duomenų rinkinyje pateikiami tik žmonės iki 64 metų.

Nepaisant to, šie duomenys suteikia daug vertingų įžvalgų apie tai, kaip žmonių priežastys naudotis socialiniais tinklais skiriasi priklausomai nuo amžiaus.

Pagrindinės socialinės žiniasklaidos naudojimo priežastys pagal amžiaus grupes (2024 m. liepa)

Mėgstamiausios socialinių tinklų platformos

Taip pat verta pažymėti, kad didelis vartotojų skaičius nebūtinai reiškia pirmenybę platformai.

„GWI“ duomenys vėlgi gali padėti suprasti, kurias platformas žmonės labiausiai vertina. Žemiau pateikta diagrama rodo socialinių tinklų platformų populiarumo pirmenybes pasauliniu lygiu.

Aktyvių 16 metų ir vyresnių socialinės žiniasklaidos vartotojų, teigiančių, kad kiekviena parinktis yra jų „mėgstamiausia“ socialinės žiniasklaidos platforma, procentas (2024 m. liepa)

Kaip ir tikėtasi, šios pirmenybės gerokai skiriasi pagal amžių ir lytį.

Kaip matote diagramoje, „GWI“ tyrimai rodo, kad jaunesni žmonės dažniau sako, jog „Instagram“ yra jų „mėgstamiausia“ socialinių tinklų platforma (bent jau daugumoje Vakarų rinkų), tuo tarpu vyresnės kartos labiau linkusios rinktis „Facebook“ ir „WhatsApp“.

Vis dėlto, šios pirmenybės reikšmingai skiriasi priklausomai nuo šalies, ir šie vietos skirtumai yra ypač svarbūs rinkodaros specialistams, kurie siekia pasiekti tinkamą auditoriją tinkamoje vietoje ir tinkamu metu.

Veiklos pagal socialinių tinklų platformas

Tyrimai taip pat atskleidžia, kad žmonės lankosi skirtingose socialinių tinklų platformose norėdami pasiekti skirtingus tikslus.

„GWI“ apklausa rodo, kad draugų ir šeimos narių žinučių siuntimas yra ypač populiari veikla „Facebook“ vartotojų tarpe, tačiau „TikTok“ vartotojai šia funkcija beveik nesidomi.

Vietoje to, „TikTok“ vartotojai daugiausia lankosi platformoje ieškodami linksmų ir pramoginių vaizdo įrašų.

Tuo tarpu „Instagram“ ir „Snapchat“ vartotojai ypač domisi savo turinio publikavimu, tačiau ši veikla yra gerokai mažiau populiari „TikTok“, „Reddit“ ir „LinkedIn“ platformose.

Rinkodaros specialistams gali būti svarbu žinoti, kad „Pinterest“ vartotojai itin domisi prekės ženklų turinio sekimu ar tyrinėjimu šioje populiariausioje pasaulyje internetinėje „lentoje“.

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating / 5. Vote count:

No votes so far! Be the first to rate this post.

We are sorry that this post was not useful for you!

Let us improve this post!

Tell us how we can improve this post?