Programmatic SEO – Kas, Kodėl ir Kaip

·

·

()

Kiekvienas verslas siekia optimizuoti savo SEO pastangas – mes visi tai esame patyrę. Šiame etape daugelis komandų renkasi programinį SEO (angl. Programmatic SEO) kaip galingą metodą, kuris automatizuoja ir plečia jūsų strategijas. Skamba gana viliojančiai, tiesa?

Tačiau prieš pasineriant į tai, svarbu suprasti, kad programinis SEO nėra universalus sprendimas. Nors jis siūlo daugybę privalumų, bet taip pat turi ir tam tikrų iššūkių ir niuansų.

Šiame vadove paaiškinsime, kodėl programinis SEO gali tapti tuo proveržiu, kurio jums reikia, ir kaip tai efektyviai įgyvendinti.

Kas yra Programmatic SEO?

Programinis SEO arba nagl. Programmatic SEO (dar vadinama pSEO) apima automatizacijos naudojimą, siekiant sukurti daug unikalių tinklalapių, kurių kiekvienas yra orientuotas į konkretų raktažodį. Dažniausiai tai reiškia masinį nukreipimo ar produktų puslapių kūrimą.

Įsivaizduokite didelę el. prekybos svetainę, kuriai reikia tūkstančių produktų puslapių. Internetiniai mažmenininkai gali naudoti programinę SEO, kad sukurtų optimizuotus puslapius su unikaliomis aprašymo, metažymių ir atsiliepimų dalimis, visa tai remiantis iš anksto nustatytu šablonu.

Tiesa, programinis SEO nėra tinkama kiekvienam verslui. Jis ypač naudinga nišose, kurios:

  • Reikalauja vietai pritaikyto turinio: Tokios pasaulinės įmonės kaip „Airbnb“ ar „Uber“ gali pasitelkti programinį SEO, kad greitai ir efektyviai sukurtų tikslinį turinį skirtingiems miestams, valstybėms ar šalims.
  • Apima daugybę ilgų raktažodžių uodegų: El. prekybos svetainės, turinčios didelį produktų katalogą, gali pasinaudoti pSEO, kad masiškai generuotų produktų aprašymus, kategorijų puslapius ir nukreipimo puslapius.
  • Reikalauja reguliariai atnaujinamos informacijos: Kelionių svetainės gali naudoti Programmatic SEO, kad dinamiškai atnaujintų viešbučių sąrašus, renginių kalendorius ar kainų palyginimus.

Kitaip tariant, verta atidžiai apsvarstyti, ar Programmatic SEO jums tinkama.

Atkreipkite dėmesį

„Google“ yra itin atidus dėl šlamštinių praktikų (angl. spammy practices) ir per didelio automatizuoto turinio naudojimo – piktnaudžiavimas šiomis praktikomis gali privesti prie sankcijų. Todėl puslapiai neturėtų atrodyti kaip šlamštas (angl. spam). Jie privalo suteikti realią vertę naudotojams. Netinkamas programinio SEO naudojimas gali lemti, kad jūsų svetainė bus pažymėta dėl masinio turinio piktnaudžiavimo, o tai gali pakenkti jūsų paieškos reitingams.

Pagrindiniai Programmatic SEO principai

Programmatic SEO iš esmės remiasi trimis pagrindiniais principais:

1. Tikslingas mažos konkurencijos nišinių raktažodžių (angl. keywords) pasirinkimas
Tai reiškia, kad reikia orientuotis į raktažodžius, kurie turi mažesnę konkurenciją paieškos rezultatuose, bet vis dar yra svarbūs jūsų auditorijai. Tokie raktažodžiai leidžia lengviau pasiekti aukštesnes pozicijas paieškos rezultatuose, nes kitos svetainės dėl jų konkuruoja mažiau.

2. Paieškos ketinimų supratimas
Svarbu suprasti, ką vartotojai iš tikrųjų nori rasti paieškos sistemoje, kai įveda konkretų raktažodį. Tai padeda sukurti turinį, kuris atitinka vartotojų lūkesčius ir geriau atsako į jų klausimus, todėl jūsų puslapiai tampa labiau naudingi ir vertinami.

3. Optimizavimas naudotojo patirčiai (UX)
Turinys turi būti ne tik optimizuotas paieškos varikliams, bet ir patogus bei malonus naudotojams. Tai apima greitą puslapio įkrovimą, paprastą navigaciją ir mobiliesiems pritaikytą dizainą, kad lankytojai galėtų lengvai rasti tai, ko ieško.

Apžvelkime kiekvieną iš sių puntų išsamiau.

Nišiniai raktažodžiai

Programinis SEO remiasi mažos konkurencijos raktažodžių (angl. keywords) identifikavimu ir jų tikslingu naudojimu. Paprastai šiuos specifinius paieškos terminus lengviau reitinguoti, o jie gali pritraukti tikslinį srautą be intensyvios konkurencijos.

Pavyzdžiui, jei valdote jogos studijos svetainę, reitinguoti pagal raktažodį „joga“ gali būti sudėtinga, nes daugybė svetainių jau yra aukštai reitinguojamos šiam terminui.

Reikia atsižvelgti į ilgus raktažodžius, kurie turi mažesnę konkurenciją, pavyzdžiui, „jogos stovyklos Vilniuje“ arba kitus variantus, kurie gali būti susiję su jūsų svetaine. Tokie specifiniai terminai yra labiau orientuoti į konkrečias paieškas ir leidžia lengviau pasiekti aukštesnes pozicijas paieškos rezultatuose.

Paieškos ketinimai

Prieš optimizuodami turinį, turite suprasti savo potencialius lankytojus. Ką jie tikisi rasti įvesdami paieškos užklausą? Ar jie ieško tik informacijos, ar jau planuoja ką nors pirkti?

Yra keturi pagrindiniai paieškos ketinimų tipai: informacinis, navigacinis, komercinis ir transakcinis.

Programinis SEO ypač efektyvus, kai kalbama apie užklausas su transakciniu ir komerciniu ketinimu. Abiem atvejais raktažodžiai rodo vartotojo pasirengimą pirkti, todėl tai puikiai tinka kuriant tikslinį turinį.

Pavyzdžiui, asmuo, ieškantis „pirkti kalnų dviračius iki 500 EUR Lietuvoje“ (transakcinis ketinimas) arba „geriausi kalnų dviračiai 2024 m. apžvalgos“ (komercinis ketinimas), turi aiškų pirkimo ketinimą. Naudodami Programmatic SEO, galite kurti puslapius, optimizuotus šioms konkrečioms paieškoms, pateikdami tinkamus produktų variantus.

Programinis SEO taip pat gali būti veiksmingas informacinėms paieškoms, ypač ilgiesiems raktažodžiams. Įsivaizduokite, kad kas nors ieško „pusmaratonio treniruočių patarimai pradedantiesiems“. Programinis SEO gali sugeneruoti informacinį turinį, pavyzdžiui, treniruočių tvarkaraščius, mitybos patarimus ar dažniausias pradedančiųjų klaidas, pritaikytas šiai specifinei informacinei užklausai.

Tačiau Programmatic SEO gali būti mažiau veiksmingas navigacinėms paieškoms, kai vartotojai tiksliai žino, kokią svetainę jie nori rasti. Pavyzdžiui, užklausa „Instagram prisijungimas“ yra navigacinė – vartotojas siekia pasiekti tam tikrą platformą, o programinė SEO čia nebūtų naudinga.

Naudotojo patirtis

Kai nukreipimo puslapiai yra generuojami automatiškai, natūralus turinio ir dizaino srautas gali būti lengvai prarastas. Todėl, jei naudojate programinį SEO, turite skirti ypatingą dėmesį naudotojo patirčiai (UX).

Atminkite, kad gera UX nėra vien tik estetika – tai reiškia kurti puslapius, kurie yra informatyvūs, įtraukiantys ir lengvai naviguojami. Štai keli paprasti principai:

Aukštos kokybės turinys: Automatiškai generuotas turinys neturėtų būti robotiškas ar pasikartojantis, todėl stenkitės suteikti jam žmogiškojo ryšio. Prieš publikuojant, įsitikinkite, kad tekstai yra gramatiškai teisingi ir lengvai skaitomi.

Vartotojo poreikių tenkinimas: Jūsų turinys turi tiesiogiai atsakyti į naudotojo paieškos užklausą ir pateikti vertingą informaciją, atitinkančią jų ketinimus.

Logiška struktūra: Puslapio šablonas turi būti organizuotas logiška ir lengvai suprantama tvarka. Taip pat svarbu vizualinis patrauklumas – įtraukite tinkamus vaizdus, infografikus ar vaizdo įrašus, kad tekstiniai skyriai būtų mažiau nuobodūs. Atsižvelgiant į puslapio tipą, galite pridėti įtraukimo elementų, tokių kaip atsiliepimai ar įvertinimai.

Techninė optimizacija: Įsitikinkite, kad jūsų puslapiai yra responsyvūs ir tinkamai rodomi visuose įrenginiuose, ypač mobiliuosiuose telefonuose. Taip pat optimizuokite puslapio įkėlimo greitį, kad vartotojai nepasipiktintų lėtu veikimu.

Geras pavyzdys yra „Makalius“ – poilsio ir kelionių svetainė. Ji turi daugybę puslapių su tuo pačiu išdėstymu, tačiau jie yra gerai optimizuoti ir vizualiai patrauklūs.

Tradicinio SEO ir programinio SEO skirtumas

Iš esmės tiek tradicinė, tiek programinė SEO siekia pagerinti svetainės matomumą ir pritraukti daugiau tikslinio srauto. Tačiau jų metodai skiriasi, ir supratimas apie šiuos skirtumus gali padėti pasirinkti tinkamą strategiją jūsų konkrečiu atveju.

Tradicinis SEO

Visi SEO specialistai turbūt sutiks, kad tradicinio SEO strategija reikalauja daug laiko ir pastangų. Tačiau ji yra gana universali, nes gali būti taikoma bet kokio tipo puslapiams, įskaitant tinklaraščius, nukreipimo puslapius ir paslaugų puslapius.

Tradicinis SEO daugiausia remiasi žmogaus ekspertize ir daug dėmesio skiria individualiai puslapių optimizacijai. Reikia rankiniu būdu koreguoti kiekvieną puslapį, kad būtų palaikomi ar pagerinami paieškos reitingai. Šiuo atveju svarbiausia yra kokybė, o ne kiekybė – kuriant mažiau puslapių, bet teikiant naudotojams vertingą turinį.

Lyginant su programiniu SEO, tradicinis SEO turi mažesnę riziką gauti paieškos variklių baudas (jei ji atliekama tinkamai), nes vengia automatizuoto turinio kūrimo spąstų.

Programinis SEO

Programinis SEO siejama su automatizuotu ir greitesniu procesu. Jis naudoja duomenimis pagrįstus algoritmus, kad būtų galima atlikti optimizaciją dideliu mastu. Tačiau nereikėtų skubėti pereiti prie pSEO, nes jis turi savo niuansų.

Šis metodas ypač praktiškas svetainėms, turinčioms daug panašių puslapių, pvz., el. prekybos produktų puslapiams, vietinių verslo katalogų puslapiams ar produktų nukreipimo puslapiams, pritaikytiems skirtingoms vietovėms. Programinis SEO padeda sukurti ir atnaujinti tokius puslapius remiantis šablonais ir struktūromis.

Programinis SEO yra mažiau individualizuotas nei tradiciniai metodai. Nors jis leidžia greitai plėsti turinį, reikia atsargiai valdyti procesą, nes per didelė automatizacija gali sukelti paieškos variklių baudas.

Programmatic SEO strategijos įgyvendinimo žingsniai

Žingsnis 1: Išnagrinėkite savo pramonę ir esamas tendencijas

Pirmiausia svarbu suprasti savo nišą ir išanalizuoti konkurentus. Šios žinios užtikrins, kad jūsų programiškai generuoti puslapiai neprarastų konkurencingumo ir atitiktų dabartines tendencijas bei temas.

Patikrinkite, kas šiuo metu yra populiaru jūsų pramonėje. Tam galite naudoti įrankius, tokius kaip „Google Trends“, kad pamatytumėte, kokios temos įgauna populiarumą.

Taip pat stebėkite pramonės specifinius forumus ir socialinių tinklų grupes. Tokios platformos kaip „Reddit“, „Quora“ ir „Facebook“ gali padėti sužinoti, apie ką kalba jūsų tikslinė auditorija. Jų klausimai ir problemos yra galimybės jūsų turiniui.

Kitas būdas gauti įkvėpimo – naršyti konkurentų svetaines, kad atrastumėte temas, kurias jie aptaria, išdėstymus, kuriuos naudoja nukreipimo puslapiams, ir dizaino sprendimus, kuriuos jie taiko.

Žingsnis 2: Nustatykite pagrindinius raktažodžius

Atsižvelgus į jūsų pramonės ir konkurencijos analizę, laikas gilintis į raktažodžius. Nors programinis SEO daugiausia dėmesio skiria ilgiems raktažodžiams, viskas prasideda nuo pagrindinių raktažodžių nustatymo. Tai yra plačios raktažodžių frazės su dideliu paieškos tūriu.

Pats paprasčiausias būdas atrasti pagrindinius raktažodžius – ištirti savo svetainę. Išvardinkite žodžius ir frazes, kurios tiksliausiai apibūdina jūsų produktus ir paslaugas. Pavyzdžiui, jei turite el. prekybos svetainę, kuri parduoda sportinę įrangą, pagrindiniai raktažodžiai gali būti „bėgimo batai“, „jogos apranga“, „žygio įranga“ ir pan.

Pagrindiniai raktažodžiai leidžia jums sukurti plačias kategorijas, po kuriomis galima organizuoti specifines temas su ilgais raktažodžiais. Šis platus aprėptis bus būtinas, siekiant nukreipti kuo daugiau vartotojų užklausų.

Žingsnis 3: Patikrinkite pagrindinius raktažodžius su modifikatoriais

Turint pagrindinių raktažodžių sąrašą, galite greitai juos patobulinti pridėdami specifinius modifikatorius, kuriuos vartotojai gali įtraukti į savo paieškas. Sujungus pagrindinius raktažodžius su modifikatoriais, gausite ilgus raktažodžius.

Pavyzdžiui, paimkime kelionių svetainę „Expedia“. Šiuo atveju puslapis naudoja pagrindinį raktažodį „Raskite kruizinius laivus“ su vietos modifikatoriumi „Graikijoje“.

Naudodamiesi „Rank Tracker“, galite gauti daugybę naujų idėjų savo svetainei. „Rank Tracker“ siūlo daugiau nei 20 raktažodžių tyrimo įrankių, kad galėtumėte atlikti išsamius raktažodžių tyrimus savo programinės SEO kampanijai.

Pavyzdžiui, jei jūsų pagrindinis raktažodis yra „bėgimo batai“, galimi modifikatoriai galėtų būti „maratonams“ arba „plačioms pėdoms“. Sujungus pagrindinius raktažodžius su šiais modifikatoriais, galėsite sukurti didelį labai tikslingų raktažodžių sąrašą.

Žingsnis 4: Sukurkite puslapio šabloną

Puslapio šablonas yra programinis SEO kampanijos pagrindas. Jums reikia sukurti lanksčią puslapio struktūrą, kuri gali būti lengvai pritaikyta specifiniam turiniui, atitinkančiam skirtingas vartotojų užklausas.

Taigi, atėjo laikas apibrėžti savo šablono struktūrą. Išdėstymas gali būti panašus visose programinėse puslapiuose – toks pat turinio blokų, vaizdų, dinaminio turinio, veiksmų raginimų (CTA) ir kt. išdėstymas. Net kai kurios pavadinimų ir frazių dalys gali būti panašios, tačiau įsitikinkite, kad puslapiai neturės identiško turinio (kad išvengtumėte Google baudos dėl kopijų).

Įsitikinkite, kad jūsų šablonas apima visus būtinus SEO laukus, tokius kaip meta pavadinimai, meta aprašymai, alt tekstai ir antraštės. Šie elementai sustiprina jūsų svetainės matomumą paieškos rezultatuose, teikdami vertingą informaciją paieškos sistemoms.

Įrankiai, skirti nukreipimo puslapių šablonų kūrimui

Štai keletas įrankių, kuriuos galite apsvarstyti kuriant nukreipimo puslapių šablonus, klasifikuojami pagal jų požiūrį:

Drag-and-drop kūrėjai (lengva naudoti):
  • Unbounce: Populiarus nukreipimo puslapių kūrėjas su patogia vartotojo sąsaja ir iš anksto sukurtų šablonų biblioteka. Siūlo funkcijas, tokias kaip iššokantys langai ir A/B testavimas, skirtas konversijų optimizavimui.
  • Leadpages: Patikimas pasirinkimas kuriant nukreipimo puslapius, kurie specializuojasi potencialių klientų generavime. Siūlo integracijas su populiariomis el. pašto rinkodaros platformomis ir funkcijas, tokias kaip potencialių klientų užfiksavimo formos.
  • Carrd: Nemokama ir vartotojui draugiška galimybė, idealiai tinkanti paprastiems, vieno puslapio nukreipimo puslapiams kurti. Siūlo ribotą funkcijų skaičių, tačiau yra puikus pasirinkimas pagrindiniams nukreipimo puslapių poreikiams.
Turinio valdymo sistemos (didesnė pritaikymo galimybė):
  • WordPress: Galinga ir universali CMS, kurią galima išplėsti su tokiais papildiniais kaip Elementor ar Divi, kad sukurtumėte nukreipimo puslapius. Šis požiūris siūlo didelį pritaikomumo lygį, tačiau reikalauja tam tikrų techninių žinių. WordPress yra nemokamas, su mokamais temomis ir papildiniais.
  • Wix: Svetainių kūrėjas su vartotojui draugiška drag-and-drop sąsaja ir integruotomis nukreipimo puslapių kūrimo funkcijomis. Ši CMS siūlo gerą balansą tarp naudojimo paprastumo ir pritaikymo galimybių. „Wix“ turi nemokamą planą su mokamais atnaujinimais.
  • Shopify: Tvirta ir išplėtojama el. prekybos platforma, sukurta specialiai internetinėms parduotuvėms. „Shopify“ drag-and-drop sąsaja ir integruoti įrankiai leidžia lengvai kurti ir valdyti nukreipimo puslapius, pritaikytus produktų reklamai ir pardavimo kampanijoms. „Shopify“ siūlo 14 dienų nemokamą bandomąją versiją su įvairiomis mokamomis planų galimybėmis.
Programavimas (didžiausia lankstumo galimybė):
  • Nuo nulio: Norint visiškai kontroliuoti ir pritaikyti, galite kurti savo nukreipimo puslapių šablonus nuo nulio, naudojant HTML, CSS ir JavaScript. Šis požiūris reikalauja stiprių programavimo įgūdžių, tačiau siūlo maksimalią lankstumo galimybę.

Žingsnis 5: Automatizuokite turinio generavimą

Dabar, kai esate sukūrę SEO optimizuotą puslapio šabloną, atėjo laikas pasinaudoti automatizavimo galia turinio generavimui. Akivaizdžiausias pasirinkimas greitam turinio generavimui yra „ChatGPT“, tačiau galite pasirinkti ir kitų „ChatGPT“ alternatyvų. Viskas priklauso nuo jūsų pageidavimų.

Pasirinkę turinio generavimo įrankį, turite sukonfigūruoti automatizavimo procesą:

  • Integruokite savo SEO optimizuotus šablonus su turinio generavimo įrankiu.
  • Įveskite savo tikslinius raktažodžius į įrankį. Jis naudos šiuos raktažodžius, kad sukurtų specialiai pritaikytą turinį.
  • Nurodykite papildomus parametrus, tokius kaip turinio ilgis, tono balsas ir tikslinė auditorija. Šie nustatymai padės įrankiui patikslinti turinį pagal jūsų specifinius poreikius.

AI turinio generavimas nėra „nustatyk ir pamiršk” požiūris. Nors automatizavimas sutaupo laiko, jis nepakeičia žmogaus priežiūros. Visada peržiūrėkite sugeneruotą turinį ir, jei reikia, redaguokite jį, kad užtikrintumėte kokybę, tikslumą ir prekės ženklo nuoseklumą.

Žingsnis 6: Kurkite savo puslapius su turinio duomenų baze

Norint efektyviai įgyvendinti Programmatic SEO, reikės struktūrizuotos duomenų bazės, kurioje saugosite visą turinį, reikalingą daugelio puslapių generavimui. Šią duomenų bazę galima lengvai valdyti naudojant tokias priemones kaip „Google Sheets“ arba „Excel“.

Pirma, sukurkite išsamią skaičiuoklę, kuri apimtų visus kintamuosius ir turinio elementus jūsų puslapiams. Tai gali apimti vietai specifinę informaciją, atsiliepimus, reitingus ar bet kokius kitus svarbius duomenis.

Kita, jums reikia pridėti duomenis prie universalaus šablono.

Dauguma turinio valdymo sistemų palaiko duomenų derinimą su šablonu, kad automatizuotų puslapių kūrimo procesą. Tačiau galite taip pat sukurti formules „Google Sheets“ (arba paprašyti „ChatGPT“ sukurti tokią) greitai sujungti informaciją su šablonu.

Viskas, ką jums reikia padaryti, tai įdėti formulę į naują stulpelį (tarkime, stulpelis H) ir mėgautis. Ši formulė automatiškai pridės visus kintamuosius visiems sąraše esantiems viešbučiams.

Žingsnis 7: Išbandykite ir publikuokite

Gerai sukurtas programinis puslapis turėtų atitikti aukštus UX standartus. Štai dalykai, kuriuos turite kruopščiai išbandyti prieš paleisdami savo puslapius:

  1. Mobilus prisitaikymas: Jūsų šablonas turi greitai krautis, būti visiškai prisitaikantis ir sklandžiai prisitaikyti prie skirtingų ekrano dydžių ir įrenginių. Įsitikinkite, kad mygtukai, nuorodos ir kiti interaktyvūs elementai lengvai paspaudžiami jutikliniuose ekranuose.
  2. Intuityvi navigacija: Vartotojai turėtų lengvai rasti pagrindines jūsų svetainės sekcijas. Naudokite aiškią meniu struktūrą ir įgyvendinkite breadcrumbs (duonos trupinius), kad padėtumėte vartotojams suprasti savo buvimo vietą svetainėje.
  3. Vizualinis nuoseklumas: Išlaikykite nuoseklų spalvų, šriftų ir stilių naudojimą visuose puslapiuose, sugeneruotuose iš šablono. Taip sukuriate vieningą prekės ženklo patirtį.
  4. Vartotojui palankus išdėstymas: Išdėstykite turinį logine tvarka, atitinkančia vartotojo kelionę. Taip pat strategiškai išdėliokite CTA (kvietimus veikti) visame puslapyje, kad nukreiptumėte vartotojus link pageidaujamų veiksmų.

Nepamirškite sugeneruoti schemos žymėjimo savo programiniams puslapiams. Šis žingsnis padeda paieškos varikliams geriau suprasti ir indeksuoti jūsų turinį, gerinant matomumą ir galimybes laimėti turtingus fragmentus.

Norint sukurti schemos žymėjimą savo puslapiams, pirmiausia nustatykite pagrindinius elementus, kurie apibūdina jūsų turinį. Naudokite tokias priemones kaip „Google“ struktūrizuoto duomenų žymėjimo pagalbininkas arba „Schema.org“, kad sugeneruotumėte atitinkamą JSON-LD arba mikroduomenų kodą.

Integruokite šį kodą į savo šablonus, kad kiekvienas sugeneruotas puslapis apimtų atitinkamus struktūrizuotus duomenis.

Žingsnis 8: Stebėkite savo programinių puslapių sėkmę

Ir paskutinis, bet ne mažiau svarbus žingsnis – reguliariai stebėkite, kaip sekasi jūsų programiniams puslapiams. Tai galite padaryti greitai naudodami „WebSite Auditor“.

Norėdami patikrinti apsilankymų ir atmetimo rodiklius savo programiniuose puslapiuose, nustatykite integraciją su savo „Google Analytics“ paskyra. Tam eikite į Nustatymai > „Google Analytics“ paskyra ir įveskite savo prisijungimo duomenis.

Tada eikite į Svetainės struktūra > Puslapiai ir pereikite prie Puslapio srauto skilties. Pasirinkite puslapius, kuriuos norite patikrinti (naudokite Ctrl + A, kad pasirinkti visus), ir spustelėkite Atnaujinti puslapius. Iššokančiame lange įsitikinkite, kad pažymėjote „Google Analytics“ duomenis.

Norėdami pridėti Apsilankymų ir Puslapio atmetimo rodiklio stulpelius į savo lentelę, spustelėkite Redaguoti matomus stulpelius ir pasirinkite atitinkamas parinktis. Kai tai padarysite, galėsite matyti šiuos rodiklius lentelėje.

Be to, galite patikrinti organinį srautą savo programiniuose puslapiuose. Tam vėl pasirinkite puslapius, kuriuos norite analizuoti (naudokite Ctrl + A, kad pasirinkti visus) ir spustelėkite Atnaujinti puslapius. Iššokančiame lange pažymėkite Organinė paieška.

Kai informacija bus atnaujinta, matysite organinį srautą atitinkamame stulpelyje lentelėje.

Jei pastebėsite, kad rodikliai pradeda mažėti, atlikite pakeitimus, kad išlaikytumėte savo programinio SEO strategiją šviežią.

Dažnos klaidos, kurių reikėtų vengti

Nors Programmatic SEO gali būti galinga strategija, svarbu vengti keletos bendrų klaidų, kad jūsų pastangos būtų sėkmingos. Štai pagrindinės klaidos, kurių reikėtų saugotis (ir patarimai, kaip jų išvengti):

Plono turinio spąstai

Greitai generuoti didelį puslapių skaičių gali būti viliojanti. Tačiau galite pernelyg susikoncentruoti į kiekį ir pamiršti apie turinio kokybę. Jei programiniai puslapiai bus užpildyti plonu turiniu, jie nesugebės gerai veikti. Tokie puslapiai tikriausiai nesuinteresuos vartotojų ir nesikels aukštai paieškos rezultatuose. Blogiausiais atvejais programiniai puslapiai gali net sukelti paieškos sistemų bausmes.

Sprendimas: Norėdami patikrinti, ar jūsų svetainėje yra puslapių su plonu turiniu, galite naudoti „WebSite Auditor“. Eikite į Svetainės struktūra > Puslapiai. Lentelėje rasite Žodžių skaičiaus stulpelį, kuris rodo, kiek žodžių yra kiekviename puslapyje. Nustatykite Žodžių skaičiaus filtrą – pasirinkite mažiau nei 300 žodžių, nes šis žodžių skaičius laikomas plono turinio riba. Įrankis greitai identifikuos puslapius, kuriems gali prireikti daugiau turinio.

Raktinių žodžių kanibalizacijos chaosas

Sukūrus per daug panašių puslapių, gali kilti raktinių žodžių kanibalizacija, kai keli puslapiai konkuruoja dėl to paties raktinio žodžio. Tai gali sumažinti jūsų SEO pastangas ir suklaidinti paieškos sistemas, kurios puslapis turėtų būti reitinguojamas.

Sprendimas: „Rank Tracker“ gali padėti rasti puslapius, kurie reitinguojami už tuos pačius raktinius žodžius. Norėdami tai padaryti, atidarykite savo projektą ir eikite į Nustatymai > Raktų tikrinimo režimas. Čia turite pažymėti Sekti kelis rezultatus pagal raktinį žodį.

Po to eikite į Raktų sekimas > Sekami raktiniai žodžiai ir atnaujinkite reitingus.

Kai informacija bus atnaujinta, pereikite prie Reitingo detalių ir peržiūrėkite „Google Rank“ stulpelį. Jei pastebite mažą apskritimą su taškais šalia reitingo, tai rodo, kad keli puslapiai reitinguojami už tą raktinį žodį. Paspauskite ant apskritimo, kad pamatytumėte šių puslapių URL.

Techninio SEO nepaisymas

Kreipiant dėmesį tik į programinių puslapių turinį ir raktinius žodžius, kartais galima pamiršti techninio SEO aspektus, tokius kaip svetainės greitis, mobilus optimizavimas ir tinkamas indeksavimas. Tai gali kelti riziką jūsų reitingams.

Sprendimas: Reguliariai atlikite techninius auditą naudodami „Website Auditor“ ir/arba patikrinkite Google Search Console dėl bet kokių problemų. Įsitikinkite, kad jūsų svetainė yra greita, draugiška mobiliesiems įrenginiams ir techniškai tvarkinga, kad suteiktumėte geriausią vartotojo patirtį ir pagerintumėte savo paieškos sistemų reitingus.

Galutinė mintis

Programmatic SEO atrodo kaip puikus laiko taupymo būdas. Ir iš tiesų jis toks yra, tačiau tik tada, kai taikomas teisingai. Automatizuoti SEO užduotis gali sutaupyti laiko ir pastangų, tačiau pernelyg didelis pasitikėjimas automatizavimu be žmogaus priežiūros yra rizikingas kelias.

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating / 5. Vote count:

No votes so far! Be the first to rate this post.

We are sorry that this post was not useful for you!

Let us improve this post!

Tell us how we can improve this post?