Kas yra „New Relic“?

·

·

()

„New Relic“ yra išsamus programų našumo stebėjimo (APM) įrankis, kuris realiuoju laiku suteikia įžvalgų apie jūsų programų ir skaitmeninės infrastruktūros našumą, pasiekiamumą ir naudotojo patirtį. Pateikdama išsamią metriką ir vizualizacijas, leidžia kūrėjams, IT komandoms ir verslo suinteresuotosioms šalims greitai nustatyti ir išspręsti problemas, optimizuoti našumą ir užtikrinti sklandžią patirtį galutiniams vartotojams. Šiame straipsnyje pasigilinsime į „New Relic“ galimybes ir naudą. Be to, parodoma, kaip ji suteikia organizacijoms galimybę stebėti ir gerinti programų našumą realiuoju laiku.

Pagrindinės savybės

Išsamus programų našumo stebėjimas

„New Relic“ pateikia holistinį jūsų programos našumo vaizdą, leidžiantį stebėti įvairius aspektus, įskaitant atsako laiką, klaidų dažnį ir pralaidumą. Šis išsamus stebėjimas padeda tiksliai nustatyti našumo kliūtis, nustatyti lėtai veikiančius komponentus ir optimizuoti programą, kad būtų pasiektas maksimalus efektyvumas.

Realaus laiko įžvalgos ir vizualizacija

„New Relic“ pateikia našumo duomenis realiuoju laiku, leidžiančius greitai nustatyti ir spręsti iškilusias problemas. Dėl intuityvių prietaisų skydelių ir vizualizacijų lengva suprasti sudėtingus našumo duomenis, todėl lengviau priimti pagrįstus sprendimus ir laiku išspręsti problemas.

Infrastruktūros stebėjimas

„New Relic“ išplečia savo stebėjimo galimybes į jūsų skaitmeninę infrastruktūrą, suteikdama įžvalgų apie serverių veikimą. Be to, konteineriai ir debesų paslaugos. Stebėdami infrastruktūrą kartu su programomis, galite nustatyti ir spręsti problemas pačioje pradžioje, taip užtikrindami optimalų viso technologijų paketo našumą.

Vartotojo patirties stebėjimas

Norint optimizuoti programos našumą, būtina suprasti vartotojo patirtį. „New Relic“ siūlo realaus naudotojo stebėjimo (RUM) ir sintetinius stebėjimo įrankius, kurie leidžia išmatuoti ir analizuoti vartotojų sąveiką, nustatyti naudojimo problemas ir įvertinti našumo optimizavimo įtaką vartotojų pasitenkinimui.

Paskirstytas sekimas ir operacijų analizė

„New Relic“ paskirstytos sekimo ir operacijų analizės funkcijos leidžia stebėti užklausas ir operacijas, kai jos vyksta jūsų programos architektūroje. Šis visiškas matomumas padeda nustatyti ir išspręsti našumo problemas, susijusias su mikropaslaugomis, API ir kitais paskirstytais komponentais.

Pritaikomi įspėjimai ir pranešimai

Naudodami pritaikomus įspėjimus ir pranešimus galite aktyviai stebėti savo programų ir infrastruktūros būklę. Nustatydami tikslines įspėjimo sąlygas ir slenksčius galite užtikrinti, kad reikiamiems žmonėms būtų pranešta apie galimas problemas, kol jos neišsiplės. Be to, sumažinamas prastovos laikas ir išlaikomas vartotojų pasitenkinimas.

Integracijos ir išplėtimas

„New Relic“ sklandžiai integruojasi su daugybe technologijų, platformų ir trečiųjų šalių įrankių, todėl galite stebėti visą technologijų ekosistemą iš vienos sąsajos. Be to, jo API ir papildinio architektūra leidžia išplėsti jo funkcionalumą ir pritaikyti jį pagal savo unikalius poreikius.

Privalumai

Greitas problemų sprendimas

Teikdama našumo įžvalgas realiuoju laiku, New Relic leidžia greitai nustatyti ir išspręsti problemas. Be to, sumažinkite jų poveikį jūsų vartotojams ir jūsų verslui. Šis aktyvus požiūris į našumo valdymą padeda išlaikyti aukštą vartotojų pasitenkinimo lygį ir išvengti brangių prastovų.

Patobulintas bendradarbiavimas

Išsamios „New Relic“ stebėjimo ir vizualizacijos galimybės skatina kūrėjų, IT komandų ir verslo suinteresuotųjų šalių bendradarbiavimą. Suteikdami bendrą supratimą apie programos našumą. Be to, komandos gali efektyviau dirbti kartu, kad nustatytų ir išspręstų problemas bei optimizuotų naudotojų patirtį.

Informuotas sprendimų priėmimas

Daugybė „New Relic“ teikiamų našumo duomenų įgalina priimti duomenimis pagrįstus sprendimus dėl programų ir infrastruktūros. Suprasdami pakeitimų ir optimizavimo poveikį našumui, galite priimti labiau pagrįstus sprendimus dėl išteklių paskirstymo, investicijų į technologijas ir plėtros prioritetų.

Patobulinta vartotojo patirtis

Vartotojo patirties stebėjimas ir optimizavimas yra esminis programos našumo valdymo aspektas. Naudodami naudotojų patirties stebėjimo įrankius, New Relic leidžia nustatyti ir spręsti naudojimo problemas, užtikrinant sklandžią ir patenkinamą patirtį jūsų vartotojams.

Aktyvus našumo optimizavimas

Nuolat stebint programas ir infrastruktūrą, New Relic leidžia aktyviai nustatyti ir pašalinti našumo kliūtis ir neefektyvumą. Šis iniciatyvus požiūris į našumo optimizavimą padeda išlaikyti aukštą našumo lygį. Be to, vartotojų pasitenkinimas, net ir tobulėjant technologijų ekosistemai.

Supaprastintas stebėjimas ir valdymas

Intuityvi naujoji „Relic“ sąsaja, pritaikomos prietaisų skydeliai ir vientisos integracijos leidžia lengvai stebėti ir valdyti programos našumą. Sujungdami našumo duomenis ir įžvalgas vienoje, lengvai naudojamoje platformoje, galite supaprastinti stebėjimo pastangas ir sutelkti dėmesį į tai, kas svarbiausia: teikti išskirtinę vartotojo patirtį.

Mastelio keitimas ir lankstumas

Naujojo Relic keičiamo dydžio architektūra ir išplėtimo ypatybės daro jį idealiu sprendimu bet kokio dydžio ir sudėtingumo organizacijoms. Nesvarbu, ar tvarkote nedidelę vienos programos aplinką, ar didelę, paskirstytą technologijų ekosistemą, „New Relic“ gali prisitaikyti prie jūsų unikalių poreikių ir augti kartu su jūsų verslu.

Išvada

Šiandienos sparčiai besivystančioje skaitmeninėje aplinkoje užtikrinti optimalų programos našumą yra labai svarbu, norint išlaikyti vartotojų pasitenkinimą. Be to, mažinant skausmus ir skatinant verslo sėkmę. Išsamios „New Relic“ taikomųjų programų našumo stebėjimo galimybės suteikia organizacijoms galimybę stebėti, analizuoti ir optimizuoti savo programas ir infrastruktūrą realiuoju laiku, todėl pagerėja našumas, geresnė naudotojų patirtis ir konkurencinis pranašumas rinkoje.

Pritaikę New Relic kaip savo APM įrankį, galite aktyviai valdyti programos našumą. Be to, supaprastinkite stebėjimo pastangas ir skatinkite komandų bendradarbiavimą. Dėl to būsite geriau pasirengę įveikti skaitmeninio pasaulio iššūkius ir teikti išskirtinę patirtį savo vartotojams, skatindama jūsų organizacijos augimą ir sėkmę.

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating / 5. Vote count:

No votes so far! Be the first to rate this post.

We are sorry that this post was not useful for you!

Let us improve this post!

Tell us how we can improve this post?