Kas yra SMM?

·

·

()

Social Media Marketing arba SMM – tai savarankiška interneto rinkodaros kryptis, apimanti visą spektrą užduočių ir tikslų reklamos socialiniuose tinkluose srityje. Priklausomai nuo vykdomo projekto ar specializacijos, SMM vadovas gali užsiimti komercinių ar asmeninių paskyrų reklamavimu, reklaminių kampanijų vykdymu ir/ar lojalaus auditorijos požiūrio į verslą formavimu.

Pramonės perspektyvos

Šiandien socialiniai tinklai yra didelės tikslinės auditorijos koncentracijos bet kokiam verslui vietos, turinčios galimybę tiesiogiai susisiekti ir generuoti konversijų srautą. Didžiausios svetainės suteikia verslui tokias plačias galimybes, kad verslininkai vis dažniau atsisako kurti savo svetaines. Čia galite sukurti savo dizainą, sudėti gaminius, priimti mokėjimus, taip pat gauti daug naudingos analitinės informacijos.

Kaip ir kada atsirado SMM

Laviną primenantį pasaulinio socialinių tinklų populiarumo augimą galima laikyti natūralia ir natūralia naujos interneto rinkodaros krypties atsiradimo priežastimi. Per labai trumpą laiką socialiniai tinklai tapo mėgstama vieta leisti laiką internete milijonams žmonių. Čia vartotojams suteikiamos visos pramogų, bendravimo, turinio publikavimo ir peržiūros, muzikos komentavimo ir klausymosi galimybės. Jei iš pradžių socialiniais tinklais naudojosi tik jaunimas, tai po kelerių metų vyresnioji karta sudarė reikšmingą plačiosios auditorijos segmentą. Čia žmonės savanoriškai užpildo išsamias anketas, taip pat palieka kitą viešą informaciją. Ir visa tai gali panaudoti SMM specialistai, siekdami tiksliai taikyti savo kampanijas. Praktika rodo, kad kontekstiniai ir anonsiniai skelbimai retai gali parodyti pagrindinį socialinių tinklų konversijos lygį.

Pagrindinės SMM užduotys

Šiandien SMM reklama neapsiriboja paskyrų tvarkymu ar tikslinės reklamos nustatymu. Socialinės žiniasklaidos rinkodara – tai platus įrankių ir metodų rinkinys įvairioms rinkodaros užduotims spręsti. Yra šie pagrindiniai tikslai, kuriuos galima pasiekti naudojant SMM.

Ištikimo auditorijos požiūrio į verslą formavimas

Socialiniai tinklai atveria galimybes tiesioginiam dalykiniam kontaktui su tikslinės auditorijos atstovais. Publikuojant naudingą turinį, dirbant su prieštaravimais, atsakant į komentarus, skelbiant apžvalgas ir organizuojant konkursus, lojalus požiūris į prekės ženklą – efektyviai formuojamas esamų ir potencialių klientų. Konversijos rodiklis labai priklauso nuo auditorijos požiūrio, nes jei žmogus pasitiki įmone, jis atlieka tikslinius veiksmus su mažiau abejonių.

Prekės ženklo žinomumo augimas

Kompetentingas įmonės bendruomenės valdymas ir reklamos priemonių naudojimas leidžia organizuoti pastebimą prekės ženklo buvimą socialiniuose tinkluose. Šiam tikslui pasiekti buvo sukurtos reklamos kampanijos, orientuotos į maksimalų aprėptį. Tokia reklama yra palyginti nebrangi, o tai leidžia padaryti prekės ženklą tikrai atpažįstamą net ir turint nedidelį biudžetą.

Darbas su įvaizdžiu ir reputacija

Būdingas žmonių elgesio internete bruožas yra tai, kad jie daug labiau linkę dalytis neigiamomis žinutėmis. Pavyzdžiui, jei įsigytas dviratis patenkino pirkėją, vargu ar jis paliks teigiamą atsiliepimą. Bet jei dviratis transportas būtų iškart sugedęs, tuomet galima drąsiai teigti, kad neigiama reakcija socialiniuose tinkluose būtų pasirodžiusi tą pačią dieną. Socialiniai tinklai suteikia funkcionalumą, leidžiantį atpažinti neigiamus komentarus ir į juos reaguoti laiku. Be to, čia visada galite rasti platformų vaizdų turiniui skelbti, kad išlaikytumėte gerą verslo reputaciją.

Papildomo dėmesio pritraukimas gaminiui

Tikslinės reklamos, adresų sąrašų, pakartotinio taikymo, talpinimo trečiųjų šalių bendruomenėse ir virusinio turinio pagalba verslas gali „pasiekti“ beveik visas tikslinės auditorijos dalis. Be to, socialiniuose tinkluose pateikiami įrankiai, leidžiantys gautą dėmesį paversti realiais pardavimais.

Pakartotiniai kontaktai su klientais

Retargeting technologija suteikia galimybę grąžinti vartotojus, kurie jau įsigijo arba neužbaigė registracijos. Pavyzdžiui, jei žmogus įdėjo prekes į virtualų krepšelį, bet iki galo neuždarė aplikacijos, tuomet reklamos pagalba galima priminti, kad jo užsakymas laukia įvykdymo. Retargeting taip pat padeda parduoti susijusius produktus. Pavyzdžiui, jei vartotojas užsisakė nešiojamąjį kompiuterį, jam gali būti rodomi pasiūlymai įsigyti krepšį ar stalinio kompiuterio aušinimo sistemą.

Lengvas įėjimas į konkurencines nišas

Socialinių tinklų reklamos priemonės leidžia susisiekti su kitų žmonių auditorija. Be to, reklamuotojas gali nustatyti parodymus bet kurios bendruomenės ar grupės nariams, o tai leidžia greitai nukreipti kampaniją į reikiamą auditoriją. Be to, metodas nėra pats teisingiausias. Bet jei jūs jo nenaudosite, tai nereiškia, kad jūsų konkurentai jo nenaudos.

Pagrindiniai reklamos socialiniuose tinkluose privalumai

  • Labai platus auditorijos aprėptis.
  • Potencialių klientų buvimas beveik kiekvienam verslui.
  • Vartotojų interesus atitinkančios reklamos neerzina.
  • Didelis reklamos formatų pasirinkimas.
  • Galimybė reklamuotis su minimaliu biudžetu.
  • Tiesioginis bendravimas su auditorija.

Kuris verslas tinkamas SMM reklamai

SMM rinkodara idealiai tinka smulkaus ir vidutinio verslo plėtrai, siekiant tiesioginių pardavimų. Jei priimant sprendimą sudaryti sandorį reikia ilgai galvoti, tokioms įmonėms bus sunkiau rasti klientų socialiniuose tinkluose. Reklama socialiniuose tinkluose rodo minimalų efektyvumą B2B industrijoje.

Visų pirma, galite nustatyti verslo sritis, kuriose būtinai reikia naudoti SMM. Tai:

  • nebrangių ir populiarių prekių (drabužių, buitinės chemijos, maisto pristatymo, aksesuarų ir kt.) prekyba;
  • paslaugų teikimas asmenims (langų montavimas, grožio salonai, valymas ir kt.);
  • viešojo maitinimo įstaigos;
  • B2C atstovai, turintys neprisijungusių atstovybių tinklą, norintys patraukti socialinių tinklų vartotojų dėmesį;
  • visų tipų verslui, kuris domisi teigiamo įvaizdžio ir prekės ženklo žinomumo kūrimu.

Pagrindiniai skatinimo būdai SMM

Metodų rinkinys SMM skatinimo strategijoje socialiniuose tinkluose priklauso nuo esamų įmonės tikslų ir uždavinių. Jei verslas yra suinteresuotas pardavimų augimu, jis turi naudoti šiuos metodus:

  • Tikslinė reklama. Priemonė leidžia tiksliai sutelkti dėmesį į konkrečios tikslinės auditorijos atstovus. Segmentuojant atsižvelgiama į lytį, amžių, vietą, pomėgius ir daugybę kitų parametrų. Priklausomai nuo paskirties vietos formato, reklamuotojas moka už parodymus arba tiesioginius paspaudimus.
  • Reklama trečiųjų šalių bendruomenėse. Tai yra, socialiniuose tinkluose visada galima susitarti dėl reklaminių įrašų talpinimo nuomonės lyderio, įžymybės ar populiarios teminės bendruomenės sklaidos kanale.
  • Turinio rinkodara. Ši koncepcija pagrįsta reguliariu kokybiško ir naudingo informacinio ir (arba) pramoginio turinio publikavimu. Be to, įdomios medžiagos – visada šiek tiek „atskiestos“ reklaminiais pasiūlymais.

Jei dabartinis reklamos tikslas yra pagerinti įvaizdį ir pripažinimą, taip pat galite naudoti tikslinę reklamą ir talpinimą trečiųjų šalių viešosiose svetainėse. Visų pirma, jums tereikia pakeisti pateikimo formatą, kad gautumėte didelę aprėptį. Virusinė rinkodara gerai veikia šia kryptimi. Trumpai tariant, jo mechanizmas yra sukurti kūrybišką arba labai įdomų turinį, kurį vartotojai aktyviai platins savarankiškai.

Šie darbo metodai taip pat padės pagerinti jūsų reputaciją:

  • reguliarus naudingo turinio publikavimas;
  • operatyvus atsakymas į atsiliepimus ir komentarus;
  • apklausų, loterijų, konkursų ir kitos veiklos vykdymas.

Be to, aktyvus bendravimas su savo auditorija socialiniuose tinkluose visada duoda teigiamą rezultatą verslui.

Perspektyvūs socialiniai tinklai

Facebook

Pasaulinis pramonės lyderis. Platforma – išsiskirianti pažangiausiu reklamos ir analizės įrankių rinkiniu. Trumpai tariant, mokiausia publika – čia susitelkusi.

Instagram

Viskas čia paremta ryškaus ir įdomaus vaizdinio turinio publikavimu. Dėl to platforma yra ideali vieta reklamuoti produktą, kuris gali būti patraukliai pateiktas naudojant nuotraukas ar vaizdo įrašus. Visų pirma, čia yra visos Facebook analitinės ir reklamos galimybės.

Twitter

Šis socialinis tinklas – skirtas trumpoms žinutėms platinti ir tiesioginiam bendravimui. Jei verslas gali pritraukti dėmesį mikroblogo formatu, jis tikrai turi naudoti šią platformą reklamai.

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating / 5. Vote count:

No votes so far! Be the first to rate this post.

We are sorry that this post was not useful for you!

Let us improve this post!

Tell us how we can improve this post?