Kas yra SMO?

·

·

()

SMO yra socialinių tinklų optimizavimo santrumpa, reiškianti vidinį svetainės, internetinės parduotuvės, portalo optimizavimą. Kas tai apima? Tai darbas su turiniu, sąsaja ir patogumu, keičiant dizainą. Kam? Svarbiausia yra nustatyti šaltinio ryšį su socialiniais tinklais „nuotoliniu būdu“, tai yra, neįtraukiant į patį tinklą. Antrasis – padidinti svetainės socializaciją ir padaryti ją patogia vartotojui.

SMO rinkodara apima veiklą, kuria siekiama pritraukti tikslinį srautą, dažniausiai iš socialinių tinklų. Tai atliekama naudojant tokius įrankius kaip unikalus turinys, sąsajos pritaikymas socialiniams tinklams.

Pavyzdžiui, naudodamiesi valdikliais svetainėje, galite nustatyti grupės narių rodymą socialiniuose tinkluose, įdėti mygtukus, kad galėtumėte greitai naršyti. Po tinklaraščio straipsniu įdėję komentarų valdiklį „kaip VK“, galite padidinti vartotojų įsitraukimą. Žmonės mėgsta bendrauti internete ir, pamatę panašų funkcionalumą svetainėje, 90% atvejų paliks komentarą.

Socialinės žiniasklaidos optimizavimas tapo vienu iš interneto svetainių reklamavimo būdų, pagrįstų socialine rinkodara. Amerikiečių specialistai Philipas Kotleris ir Geraldas Saltmanas iš pradžių naudojo jį kaip įrankį paslaugos, produkto, prekės ženklo įvaizdžiui kurti tarp socialinių tinklų vartotojų. Gavę rezultatą, rinkodaros specialistai sujungė SEO SMO principus, siekdami reklamuoti svetainę.

Ką veikia SMO specialistas?

Darbuotojo pareigos apima srauto pritraukimą iš socialinių tinklų. Lankytojų išlaikymas svetainėje naudojant aktualų, aktualų ir įdomų turinį. Atitinkamai specialistas išsprendžia šias užduotis:

  1. Įdomią medžiagą rašo pats arba susiranda autorius, talpina į tinklus. Turinio formatas gali būti labai įvairus: tekstas, įrašas, vaizdo įrašas, podcast’ai (garsas), vaizdai. Naudojami visi „baltieji“ būdai išsiskirti tarp konkurentų ir padaryti paslaugą, prekę, prekės ženklą atpažįstamu.
  2. Dirba kartu su rinkodaros specialistais, dizaineriais dėl išteklių panaudojimo socialinio skatinimo požiūriu. Pavyzdžiui, jis galvoja apie patogios svetainės lankytojų sąveikos su socialiniais tinklais būdus. Mygtukai „Bendrinti“, komentarų laukai ir pan.
  3. Analizuoja srauto pritraukimo iš socialinių tinklų ir vartotojų įtraukimo į projektą metrikas. Mąsto per lojalumo programą aktyviems dalyviams: paskatos, premijos, specialūs pasiūlymai.

Įmonės, prekės ženklai, internetinės parduotuvės, paslaugos, agentūros kreipiasi į specialistų paslaugas – mažas ir didelis verslas, kuriam reikalinga reklama socialiniuose tinkluose.

SMO profesionalas turėtų turėti nemažai įgūdžių: išmanyti darbo su viešosiomis svetainėmis, grupėmis, kanalais specifiką; mokėti rasti ar sukurti įdomios medžiagos; išmanyti reklamą ir rinkodarą; turėti galimybę efektyviai bendrauti.

Kuo skiriasi SEO, SMM ir SMO

Esminis skirtumas tarp SEO ir SMO – pirmasis įrankis pritraukia klientus iš „Yandex“ ir „Google“ paieškos rezultatų, o antrasis – iš socialinių tinklų. Yra įvairių išteklių optimizavimo būdų. Yra robotams skirtas PS, o čia jis pritaikytas žmonėms.

SMM (Social Media Marketing) socialiniuose tinkluose įvairiais būdais reklamuoja svetainę, prekę ar paslaugą. Taikymas, talpinimas viešoje, vietinėje, virusinėje reklamoje. SMO (Social Media Optimization) į visa tai nekreipia dėmesio. Jos užduotis yra optimizuoti svetainę, kad pritrauktų daugiau vartotojų iš socialinių tinklų. Viskas. Tiesioginė ar užmaskuota reklama nėra įtraukta į šio įrankio funkcijas.

SMO privalumai

Iš karto aišku, dėl kokios užklausos vartotojas ateina iš socialinio tinklo. Pavyzdžiui, SEO, srautas – pritraukiamas per paieškos sistemas ir ne visada aišku, kokios informacijos lankytojas ateina. SMO yra daugiau parinkčių nurodyti, ką norite perteikti auditorijai.

  1. Naudodami parinktis „bendrinti“ ir „palikti komentarą“, lankytojai gali skelbti nuorodas į turinį savo grupėse ir paskyrose. Tai padidina įsitraukimą ir pritraukia daugiau lojalių vartotojų. Savotiška virusinė reklama, bet be jokios reklamos socialiniuose tinkluose.
  2. Atėję į svetainę vartotojai yra tikri, kad ras reikiamos informacijos. SMO modelio darbas buvo skirtas tik naudingo turinio kūrimui. Taigi vartotojai labiau nori įsitraukti į projektą. Tai padidina svetainės poziciją paieškos rezultatuose. 
  3. Srautas iš SEO daugeliu atvejų turėtų būti „įkaitintas“. Kadangi asmuo paprašęs gali nerasti reikiamos informacijos, greitai uždarykite puslapį. Atitinkamai, atsisakymai sumažina svetainės vietą PS.
  4. Vaizdo įrašų turinio reklamavimas – geriausia naudojant SMO įrankius. Dalyviai informaciją paskleis socialiniais tinklais greičiau nei naudodamiesi kitais kanalais.

Pagrindinis socializacijos trūkumas Runet yra specialistų trūkumas. Tokia rinkodara reikalauja gerų įvairių sričių įgūdžių, reikalauja didelių darbų. Reklama brangesnė.

Apibendrinimas

Išsiaiškinome, kad SMO reklama – tai socialinio tinklo dalyvių ir komercinės svetainės pritraukimas, išlaikymas ir ryšių užmezgimas. Efektyvi reklama, kaip visada, yra metodų rinkinys. Todėl kartu naudokite socialinės rinkodaros, SEO ir reklamos priemones.

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating / 5. Vote count:

No votes so far! Be the first to rate this post.

We are sorry that this post was not useful for you!

Let us improve this post!

Tell us how we can improve this post?