Facebook Ads Manager ir Instagram Ads Manager yra oficialus Facebook įrankis, leidžiantis lengvai kurti ir valdyti skelbimus Instagram ir Facebook. Reklamuotojas gali stebėti visas savo kampanijas, skelbimų grupes ar atskirus skelbimus „Facebook“. Atlikite reikiamus jų pataisymus ir stebėkite jų efektyvumą.
„Instagram“ yra „Facebook“ sumanymas, todėl yra tik viena reklaminė paskyra.
Jei norite nustatyti supaprastintą reklamavimą. Per instagram paskyrą (be Facebook), tada patariu perskaityti straipsnį.
Facebook Ads pranašumai
Šiandien „Facebook“ yra vienas svarbiausių socialinių tinklų pasaulyje. Daugelis įmonių, dažniausiai užsienio, naudoja „Facebook“ įrankius, kad jų produktai būtų dar populiaresni ir žinomesni. Todėl, jei norite plėtoti ir išplėsti savo verslą, „Facebook“ jums tai padės. Žemiau pateikiamos 6 priežastys, kodėl reklamavimas per skelbimus yra labai gera investicija:
- „Facebook“ naudojimas leidžia plėsti klientų ratą – pagal pateiktą pavyzdį ieško tinkamų vartotojų tikslinės auditorijos, matuoja ir rodo jiems reklamą. Šis įrankis vadinamas paieškomis ir padidinkite auditoriją, panašią į esamą.
- „Facebook“ pats nustato mokestį už paspaudimą. Kad „Facebook“ tai padarytų, turite pasirinkti automatinio pasiūlymo parinktį reklamos kabineto sąsajoje. Šiuo režimu „Facebook“ sutelkia dėmesį į visą biudžetą, kad užtikrintų optimalų rezultatą. Kuris yra skirtas optimizuoti skelbimų grupę. Šis įrankis puikiai veikia ir juo galima pasitikėti, ypač jei norite sumažinti reklamos išlaidas.
- Facebook kruopščiai analizuoja savo auditoriją, kurios dėka galima rasti vartotojų pagal konkrečius ir siaurai susitelkusius interesus. Pavyzdžiui, vartotojai, kurie marinuoja agurkus. Facebook labai kruopščiai ir visapusiškai renka informaciją apie vartotojus. Studijuoja jų pomėgius pagal turinį, kuriuo domisi šie vartotojai. Tada pateikia mums šio pomėgio auditorijos skaičių.
- Nustatę skelbimą naudodami „Facebook“ skelbimų tvarkyklę, taip pat galite jį paleisti „Instragram“. Tai leidžia sutaupyti laiko ir pasiekti geriausią rezultatą.
- „Facebook“ turi atidėto mokėjimo už reklamą sistemą. Pirma, reklaminė kampanija – vykdoma, o tada reikia už ją susimokėti. Taigi „Facebook“ suteikia pasitikėjimo kreditą. Be to, kuo daugiau reklamuojate, tuo vėliau „Facebook“ nurašo pinigus iš jūsų kortelės.