Kas yra CPC?

·

·

()

Vidutiniškai įmonės reklamai, ypač CPC reklamai, išleidžia nuo 7% iki 10% savo pajamų. Su jo pagalba per trumpą laiką galite pritraukti daug potencialių klientų. Jei tinkamai nustatėte reklamos kampaniją.

Čia kalbėsime apie tai, kaip maksimaliai išnaudoti reklamines kampanijas.

Kas yra CPC (Cost Per Click) ir kaip jį apskaičiuoti?

PCP (mokestis už paspaudimą) – tai suma, kurią reklamuotojas moka už vartotojo sukurtos reklamos paspaudimą.

Skaičiavimo formulė: CPC = reklamos talpinimo kaina / paspaudimų skaičius

CPC pagrįstas reklamavimas: jei esate reklamuotojas, mokate už kiekvieną skelbimo paspaudimą kitoje svetainėje, kuri nukreipia lankytojus į jūsų svetainę. Pavyzdžiui, jūs įdedate reklaminį skydelį populiarioje svetainėje arba paleidžiate skelbimą paieškos sistemoje ir socialiniuose tinkluose.

Kaip veikia?

Yra du pagrindiniai CPC reklamos modeliai: fiksuotas CPC ir kainos pasiūlymu pagrįstas CPC. Fiksuoto tarifo modelyje reklamuotojas ir leidėjas iš anksto susitaria dėl fiksuotos kainos už kiekvieną paspaudimą.

Populiariausia forma yra CPC, pagrįstas pasiūlymu. Naudodamas šį modelį, reklamuotojas nustato maksimalią kainą už paspaudimą, kurią gali sau leisti. Atminkite, kad kuo didesnis kainos pasiūlymas ir kokybės rodiklis, tuo didesnė tikimybė, kad jūsų skelbimai bus dažnai rodomi auditorijai.

Beje, vidutinė kaina už paspaudimą skiriasi priklausomai nuo pramonės ir verslo tipo, nes tai priklauso nuo konkurencijos. Pavyzdžiui, įmonėms, kurios reklamuoja produktą teisės, draudimo ar finansinių paslaugų srityje, vienas paspaudimas yra brangesnis dėl konkurencijos šiose nišose.

Todėl kiekvieną kartą prieš parodant skelbimą sistema pradeda vidinį aukcioną ir rodo skelbimus, kurie praėjo kokybės kontrolę ir kurių pasiūlymas yra pakankamai didelis.

Tada jūsų skelbimas bus rodomas kiekvieną kartą, kai vartotojas įves raktinį žodį, atitinkantį jūsų iš anksto nustatytą raktinių žodžių sąrašą. Mokėsite ne kiekvieną kartą, kai rodomas skelbimas, o tik tada, kai jis iš tikrųjų paspaudžiamas.

Jei pageidaujate naudoti reklamjuostę CPC, principas išlieka tas pats. Jūsų skelbimas bus rodomas, bet mokėsite tik vartotojui jį spustelėjus. Tai puikus būdas įmonėms kontroliuoti savo reklamos biudžetą ir įvertinti reakciją į reklamines kampanijas.

Kontekstinėje reklamoje

Šis modelis surado aktyviausią pritaikymą kontekstinėje reklamoje, kur skelbimai rodomi tik tiksliniams vartotojams. Todėl reklamuotojams prasminga mokėti ne už parodymus, o už kiekvieną perėjimą, nes tai gali būti konversija.

CPC vertė sistemoje „Google“ sudaroma atskirai kiekvienam skelbimui ir priklauso nuo daugelio skirtingų veiksnių:

  • svetainės lankomumas;
  • reklamuojamos svetainės tema ir konkurencijos lygis joje;
  • įspūdžių geografija;
  • skelbimų kokybė ir aktualumas;
  • reklamuotojo finansines galimybes.

Kontekstinėje reklamoje CPC nustatomas aukciono principu. Todėl kuo daugiau reklamuotojas nori mokėti už paspaudimą, tuo didesnė tikimybė, kad jo skelbimas bus rodomas pagal konkrečią užklausą.

Todėl išplaukia, kad pagrindinis veiksnys yra konkurencija. Kuo jos daugiau, tuo brangesnės reklamos išlaidos. Ir atvirkščiai. Kai kurie reklamuotojai naudojasi žemo dažnio užklausų strategija, kad sumažintų CPC sistemoje „AdWords“. Konkurencijos jiems praktiškai nėra, bet yra ir aprėptis. Ir norėdami kompensuoti pastarąjį, jie išplečia semantiką, kad apimtų daugiau užklausų. O kaina už paspaudimą išlieka minimali.

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating / 5. Vote count:

No votes so far! Be the first to rate this post.

We are sorry that this post was not useful for you!

Let us improve this post!

Tell us how we can improve this post?